اخبار کانون ها

کانون وکلای اصفهان حمله و ضرب و جرح یک وکیل دادگستری در یکی از مجمتع های قضایی شهر اصفهان را محکوم کرد

وکلاپرس- هیات مدیره کانون وکلای دادگستری اصفهان با صدور بیاینه ای حمله و ضرب و جرح به وکیل سیاوش شمسی در یکی از مجمتع های قضایی شهر اصفهان را محکوم کرد.

به گزارش وکلاپرس  اوایل هفته جاری (۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ) خبر تعرض و حمله به یک وکیل دادگستری در شهر اصفهان منتشر شد که بر اساس آن وکیل سیامک شمسی به وسیله چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود.

هیات مدیره کانون وکلای دادگستری اصفهان ضمن محکومیت حمله و ضرب و جرح به این وکیل دادگستری بر ضرورت رسیدگی و پیگیری این حادثه توسط مراجع ذیصلاح تا احقاق حقوق همکار محترم و مجازات عاملین، تأکید کرد.

بیشتر بخوانید:

کانون وکلای دادگستری اصفهان اعلام کرد:

در پی حمله و ضرب و جرح یک وکیل دادگستری در یکی از مجتمع های قضایی شهر اصفهان، وکیل امیرحسین سجادیه نایب رییس کانون وکلای اصفهان به همراه رئیس کمیسیون دفاع از حقوق وکیل و یکی دیگر از اعضای این کمیسیون برای عیادت از وکیل سیامک شمسی به بیمارستان محل بستری ایشان مراجعه و ضمن عیادت اقدام به اخذ وکالت از ایشان، جهت پیگیری موضوع در مراجع ذیصلاح کردند و سپس مدارک لازم، جهت طرح شکایت در اختیار وکیل شمسی قرار گرفت.

هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان اصفهان ضمن محکوم کردن این اتفاق، بر ضرورت رسیدگی و پیگیری این حادثه توسط مراجع ذیصلاح تا احقاق حقوق همکار محترم و مجازات عاملین، تأکید ورزیدند و عنوان کردند که از دستگاه قضائی و نهادهای امنیتی و انتظامی انتظار می رود با نظارت و برخورد جدی با ضاربان از بروز و تکرار اینگونه حملات به وکلای دادگستری که در راه احقاق حق و دادرسی عادلانه پیش قدم هستند جلوگیری به عمل آورند.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا