اخبار آزمون هاویژه

کانون وکلای لرستان : آزمون وکالت ۱۴۰۳ آبان ماه سال جاری برگزار می شود

وکلاپرس _ علیرغم آنکه اسکودا روز پنجشنبه اطلاع داد آزمون وکالت ۱۴۰۳ در فصل پاییز برگزار خواهد شد، لیکن روابط عمومی کانون وکلای لرستان تاریخ برگزاری را آبان ماه اعلام کرده است.

به گزارش وکلاپرس، به گفته وکیل ابراهیم کیانی (سخنگو و نائب رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران) در جلسه اخیر شورای اجرایی اسکودا با حضور نماینده های کانون های وکلا ، مقرر شده است تا آزمون وکالت امسال در پاییز سال جاری برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

نائب رئیس اسکودا: آزمون در پاییز برگزار خواهد شد

در همین راستا وکیل کیانی در توضیحات تکمیلی درباره اتخاذ این تصمیم عنوان کرد:‌ با توجه به اینکه آزمون وکالت کانون های وکلای دادگستری در سال های گذشته در پاییز برگزار می شد و در یک سال به دلیلی مشکلاتی که حادث شده بود، آزمون در فصل تابستان برگزار گردید، بنابراین مقرر شد آزمون در فصل پاییز برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

این مدیر اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران تعیین روز دقیق آزمون را نیازمند توافق با سازمان سنجش و بررسی تقویم زمانی موجود عنوان کرد و گفت: به محض تعیین روز دقیق آزمون، این مسئله اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان مطمئن باشند که تمام دغدغه مدیران نهاد وکالت این است که حقوق داوطلبان رعایت شود و انتقاداتی که به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار وجود دارد، هیچ ارتباطی به داوطلبان ندارد و مدیران نهاد، مجری قوانین هستند و بهترین بسترهای لازم را برای برگزاری آزمون فراهم خواهند کرد.

کانون وکلای لرستان: آزمون وکالت آبان برگزار می‌شود

با این وجود روابط عمومی کانون وکلای لرستان ضمن انتشار گزارشی از جلسه روز پنجشنبه درباره برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ آورده است:

«در جلسه مزبور یکی از دستورات؛ تعیین آزمون وکالت ۱۴۰۳ بود، که پس از بحث و گفتگو پیرامون دستورات جلسه، تاریخ برگزاری آزمون وکالت برای آبان ماه سال جاری تعیین گردید.»

بیشتر بخوانید:

در مقام جمع اخباری که طی روزهای گذشته منتشر شده، به نظر می‌رسد در جلسه شورای اجرایی اسکودا بر برگزاری آزمون وکالت در آبان سال جاری توافق شده است، لیکن با توجه به این که تاریخ دقیق و نهایی باید با هماهنگی سازمان سنجش تعیین شود، فعلا فصل پاییز به عنوان زمان کلی برگزاری آزمون اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا