اخبار

رئیس سازمان امور مالیاتی: افرادی که فرم تبصره ماده ۱۰۰ را نپذیرند، جزو مؤدیان پر ریسک قرار می‌گیرند

وکلاپرس- رئیس سازمان امور مالیاتی کشور صبح امروز مورخ ۲۲ خرداد ماه در جلسه با مدیران ستادی و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران در خصوص فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات و مودیان مشمول نکاتی را بیان کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از خبرگزاری مهر، محمدهادی سبحانیان در این جلسه، اظهار داشت: مؤدیان مالیاتی و مردم بایستی از مزایا و تسهیلات استفاده از تبصره ماده ۱۰۰ بیشتر مطلع شوند. رویکرد سازمان مبتنی بر تسهیل گری، بهبود محیط کسب‌وکار و تکریم مؤدیان است و بر همین اساس، با تغییراتی که در دستورالعمل تبصره ماده ۱۰۰ امسال اعمال شده، به اصناف و کسبه‌ای که برای عملکرد سال ۱۴۰۱ مشمول این موضوع می‌باشند، استفاده حداکثری از این ظرفیت قانونی توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور افزود: افرادی که فرم تبصره ماده ۱۰۰ برایشان بارگذاری شده اما فرم مذکور را نپذیرند، جزو مؤدیان پر ریسک قرار می‌گیرند.

وی گفت: مؤدیانی که تا روز سه شنبه ۲۳ خردادماه فرم مذکور برایشان بارگذاری نشود، موظف‌اند اظهارنامه مالیاتی ارائه دهند

منبع: مهر

‫۷ دیدگاه ها

  1. خدا از شما نگزره که مردم و بدبخت کردید آخه چقدر تحمل میکنیم چقدر فشارواردمیکنید برقشرمستضعف جامعه چطوری ما تبصره ۱۰۰روقبول کنیم وقتی که برای یک سوپرمارکت محله یا یک خرده فروش پوشاک مالیات ۲۰۰میلیونی درنظر گرفته اید. علاوه بر این همه فشارالان تهدید هم میکنید.

  2. آخه پول نفت و گاز اینهمه منابع کشور کجا میره شما چی برای کشور آوردید
    ناوگان هواپیماییتون درست حسابی
    ناوگان حمل و نقل تون تازه است
    جاده هاتون استاندارد
    درمان و آموزش مجانی
    آخه اینهمه مالیات برای چیه کجا خرج میشه
    آخه کشور چرا اینجوری کردید؟

  3. سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای سبحانیان حالا چراتهدید می‌فرمایید بنده یک فرد بازنشسته فرهنگی کنارخانه ام یک مغازه بقالی زدم که سال ۹۹مبلغ ۵۰میلیون مالیات باتراکنش یک میلیارد و دویست میلیون تومان وسال ۴۰۰ باهمین تراکنش ۳۷میلیون تومان وسال ۴۰۱بایک میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون تومان باتبصره ۱۰۰زدید ۳۷میلیون تومان.حساب کنید چنددرصد سهم سهم شما میشود اگر سه برابرارباب رعیتی زمان قدیم هم حساب کنی باز هم ۴۳میلیون نمیشه.اونوقت تهدید می‌کنی چون نپذیرفته پرریسک هستی. بااین روش که محاسبه می‌فرمایید سال آینده کل درآمد باید تقدیم حضورتان کنیم ناراضی شوید.والسلام.

      1. سلام نمی دانم این چه قانونه کل در آمد را حساب می کنند حتی از بانک وام گرفتیم ویا به حساب خودمان پول واریز کردیم جای چک پر باشه را می نویسند ولی کلی مزد کارگر و هزینه و کرایه ها را حساب نمی کنند باید خرج مغازه را از سود کم کنند تا عدالت باشه

  4. خدا لعنتتون کنه،من یه وانتی دوره گردم میوه میفروشم،سال ۴۰۰ با تراکنش یک میلیاردو هشتصد میلیون برام بریدن ۴۰ میلیون مالیات و سال ۴۰۱ با تراکنش یک میلیاردو سیصد برام بریدن ۳۵ میلیون یه وانتی کنار خیابون مگه چقدر درامد داره،تهدید کن اقای سبحانی خدا لعنتت کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا