اخبار

بازداشت وکیل متخلف در استان گلستان که مدعی نفوذ در دادگستری بود

وکلاپرس- رئیس کل دادگستری استان گلستان از دستگیری وکیل متخلفی که ادعای نفوذ در دادگاه و تغییر رای پرونده را داشت توسط حفاظت اطلاعات این نهاد خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایسنا، حیدر آسیابی با اشاره به اینکه یکی از وکلا در گلستان مدعی بود از طریق نفوذ و ارتباط می‌تواند رای پرونده را به نفع موکل خود تغییر دهد، اظهار کرد: این وکیل با این ادعا که برای صدور رای باید به قاضی پرونده، رشوه پرداخت کند از موکل خود تقاضای پول کرده بود که با هوشیاری حفاظت و اطلاعات دادگستری استان دستگیر شد.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد، این وکیل متخلف با سوء استفاده از نام قاضی که از موضوع اطلاعی نداشت، از موکل خود پول اضافه دریافت کرده بود، افزود: این وکیل متخلف در حال حاضر در بازداشت به سر می برد.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر این که دادگستری استان در مبارزه با فساد مصمم است، خاطرنشان کرد: مردم سو جریان‌های مالی و فساد اداری در دستگاه قضایی، سازمان های تابعه و وکلا را به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷ پیامک کنند.

وی با اشاره به اینکه شماره تماس ۱۵۸۰ هم در طول شبانه روز گزارش های مردمی را در این زمینه دریافت می کند، ادامه داد: افراد می‌توانند به صورت حضوری نیز گزارش‌های خود از متخلفین را به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری ( کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل اعلام کنند.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا