اخبار اسکودا

تقریر نائب رئیس کانون وکلای هرمزگان از اتفاقات افتتاحیه همایش اسکودا در اهواز

وکلاپرس- نائب رئیس کانون وکلای هرمزگان درباره حواشی مراسم افتتاحیه چهل و هشتمین همایش سراسری کانون های وکلای دادگستری توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش وکلاپرس در حالی که طبق برنامه ریزی های قبلی قرار بود چهل و هشتمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت به میزبانی کانون وکلای دادگستری خوزستان در شهر اهواز برگزار شود، افتتاحیه این مراسم با عنوان آنچه «عدم رعایت ضوابط پوشش وکلای مرد» خوانده می شود، لغو شد.

بیشتر بخوانید:

یاسین میرزایی کلهر(نائب رئیس کانون وکلای هرمزگان) در یادداشت مختصری که در اختیار وکلاپرس قرار داده است، درباره حواشی مراسم افتتاحیه امروز نوشت:

در ابتدای جلسه جناب طاهری نسب به بنده مراجعه و‌ فرمودند که به دلیل محدودیت اداری کراوات را باز کنم و الا جلسه هیئت عمومی تشکیل نخواهد شد. علت را جویا شدم که ایشان نیز در پاسخ توضیحاتی دادند که اصلا و‌ابدا با توضیحات ایشان قانع نشدم.

در ادامه متوجه شدم که از بسیاری دیگر از همکاران نیز این در خواست به عمل آمده است. اینکه در خواست کشف کراوات به دستور چه شخص یا نهادی صورت گرفته بود اصلا مشخص نشد.

بیشتر بخوانید:

نهایتا مسئولین سالن برگزاری اجلاس اقدام به قطع برق میکروفن نمودند که با ترک سالن توسط اکثریت مدعوین مواجه و جناب دکتر کوشا بدون بلندگو در حضور تعداد اندکی که در سالن باقی مانده بودند اقدام به ایراد سخنرانی کوتاه با محوریت محرومیت استان خوزستان نمودند. بنا بر آنچه که بعینه شاهد آن بودم جلسه افتتاحیه به هیچ عنوان برگزار نشد.

 لازم به ذکر است خبرنگار وکلاپرس از چند روز پیش در تلاش برای برقرار ارتباط با رئیس کانون وکلای خوزستان، دبیر همایش و سایر اعضای هیأت مدیره این نهاد بوده و هم اکنون نیز در تلاش برای دریافت توضیحات مدیران کانون خوزستان است.

‫۴ دیدگاه ها

  1. برای کانون وکلا وجهه خوبی ندارد که به بندهای قرارداد عمل نکند وقتی خودش تعهد به پوشش اسلامی داده است بهتر بود به آن عمل می کرد نه اینه خود نایب رییس ناقض قرارداد شود یا اینکه بند تعهد به پوشش را نباید امضا می کرد طرف قرارداد وقتی از جایگاه وکالت امضا می کند باید قرارداد را با دقت خوانده و بررسی کرده باشد

  2. عذر میخوام کراوات پوشش غیر اسلامی هست ؟ معیار اسلامی و غیر اسلامی چه چیز هست ؟ دقیقا کجا و کی کراوات غیر اسلامی شد؟ قاعدتا با بسته شدن یقه و دیده نشدن موی های سینه این امر به نظر با حجاب و متانت اسلامی سازگارتر هم هست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا