اخبار کانون ها

رئیس کانون وکلای آذربایجان غربی: از ۲۴۷ پرونده رسیدگی شده به تخلفات وکلا، ۷۱ فقره منجر به صدور کیفر خواست شده است

وکلاپرس ـ  رئیس کانون وکلای آذربایجان غربی در نشستی خبری از صدور ۷۱ فقره صدور کیفر خواست برای وکلای متهم به تخلف خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایسنا، علی علیزاده ۲۵ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه تعداد وکلای فعال استان را ۱۲۵۵ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۲۵۱ وکیل پایه یک بوده، ۸ وکیل معلق شده و در حال حاضر ۲۸۸ نفر کارآموز هستند.

بیشتر بخوانید:

وکیل علیزاده گفت: از ۲۴۷ پرونده رسیدگی شده به تخلفات وکلا، ۱۷۶ پرونده منجر به منع تعقیب و ۷۱ فقره منجر به صدور کیفر خواست شده است.

وی با اشاره به معضل بیکاری برخی وکلا افزود: با راه اندازی کمیسیون اشتغال درصدد ترمیم چالش بیکاری وکلای استان هستیم.

علیزاده با اشاره به وضعیت بحرانی دریاچه ارومیه بر اهمیت توجه به این موضوع تاکید کرد و گفت: با توجه به کم کاری برخی مسئولین ستاد احیای دریاچه ارومیه، کانون وکلای استان به عنوان یک NGO برای پیگیری موضوع و تخلفات این حوزه اعلام آمادگی می کند.

رئیس کانون وکلای استات گفت: کانون وکلای استان در حوزه مشاوره معاضدتی فعال است و در این راستا در ۲۰۰ پرونده معاضدتی وکیل معرفی کرد.

وی همچنین اظهار کرد: در راستای راه اندازی داوری منطقه ای در استان، طی ۶ ماه گذشته ۳ دوره آموزشی در مرکز داوری برگزار شد.

یک دیدگاه

  1. و این یعنی اوضاعتان خراب است و نه آزمون هایتان فایده ای داشته نه اختبار و دوره کارآموزی، چه افتخاری هم می کنند به تعداد بالای تخلفات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا