اخبار کانون هاویژه

واکسیناسیون وکلای کانون وکلای مرکز از هفته آینده آغاز می‌شود

وکلاپرس– رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در جلسه اخیر هیات مدیره این کانون، از واکسیناسیون وکلای دادگستری در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، دکتر جلیل مالکی، رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در جلسه دیروز مورخ ۲۴ مردادماه هیأت مدیره کانون، گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده درخصوص واکسیناسیون وکلا را ارائه داد و اعلام کرد که پس از انجام بیش از چهل مکاتبه با نهادهای ذیصلاح و پیگیری ها و رایزنی های به عمل آمده، مقرر شده است که به زودی واکسیناسیون وکلای دادگستری آغاز شود.

انجام بیش از چهل مکاتبه با نهادهای ذیربط

مالکی در این گزارش از مکاتبات صورت گرفته با ستاد ملی مبارزه با کرونا، معاونت اول ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، معاونت امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.

واکسیناسیون وکلای دادگستری از هفته آینده

رییس کانون وکلای مرکز در جلسه هیأت مدیره کانون وکلای مرکز عنوان کرد: براساس مکاتبات، پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته با مقامات ذیربط مقرر شد واکسیناسیون وکلای دادگستری به زودی آغاز گردد.

اگرچه نخستین برنامه کانون وکلای مرکز واردات واکسن بود اما به دلیل تاخیر در حصول نتیجه، برنامه دوم با محور در اولویت قرار گرفتن وکلای دادگستری در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه محقق شد.

فایل مکاتبات صورت گرفته کانون وکلای دادگستری مرکز با نهادهای ذیربط را از اینجا دانلود کنید.

به گزارش رسانه رحا، رییس کانون وکلای دادگستری مرکز واکسیناسیون وکلا از هفته آینده و بر اساس اولویت سنی شروع خواهد شد. بر این اساس ابتدا متولدین ۱۳۴۸ تا ۱۳۵۹، سپس متولدین ۶۰ تا ۶۹ و در نهایت متولدین ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵ در نوبت واکسن قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است اگرچه براساس تصمیم مجمع عمومی صندوق حمایت وکلا، این نهاد موظف به پیگیری تهیه واکسن برای وکلا شده بود اما به دلیل تاخیر و عدم پیگیری به موقع صندوق نتیجه ای حاصل نشد و کانون های وکلای دادگستری به صورت جداگانه رایزنی با مسئولین جهت واکسیناسیون وکلا را شروع کردند.

 تاکنون کانون های وکلای دادگستری بوشهر، فارس، قزوین و کردستان موافقت های اصولی جهت واکسیناسیون وکلا را کسب کرده‌اند. کانون وکلای کرمانشاه نیز تنها کانون وکلایی است که هفته گذشته اولین فاز واکسیناسیون وکلای دادگستری را به پایان رسانید.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا