گفت و گوویژه

صندوق حمایت مشارکتی در احداث ساختمان کانون وکلای مرکزی نداشته است

وکلاپرس- رییس کانون وکلای مرکزی با اشاره به افتتاحیه ساختمان جدید این کانون افزود: کانون هچ مبلغی از صندوق حمایت وکلا برای خرید ساختمان نگرفته است.

به گزارش وکلاپرس، ۱۹ آبان ماه امسال آیین افتتاح و بهره برداری از ساختمان کانون وکلای دادگستری استان مرکزی در سالن همایش “استقلال” این کانون با حضور هیات رییسه اسکودا، هیات مدیره صندوق حمایت، مقامات اداری و قضایی این استان و جمعی از وکلای کانون برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

زمین در سال ۱۳۹۴ خریداری شده بود

وکیل علی سهراب پور، رییس کانون وکلای دادگستری مرکزی، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هدف از برگزاری مراسم افتتاحیه در تاریخ ۱۹ آبان ماه، مقارنت آن با سالروز تاسیس کانون وکلای دادگستری بود.

او در پاسخ به جزئیات خرید زمین کانون افزود: کانون در سال ۱۳۹۴ یک زمین به مساحت ۳ هزار متر مربع زیر بنا در سایت اداری از دولت خریداری کرد.

تصویری از ساختمان جدید کانون وکلای استان مرکزی
تصویری از ساختمان جدید کانون وکلای استان مرکزی

ساخت این ساختمان بدون دریافت هیچ وام و قرضی به سرانجام رسید

وکیل سهراب پور درمورد مشخصات ساختمان جدید کانون وکلای مرکزی گفت: خوشبختانه ساخت این ساختمان بدون دریافت هیچ وام و قرضی به سرانجام رسید. ظرفیت سالن اجتماعات ۲۶۰ نفر است و تمامی ارکان و کمیسیون ها نیز مستفر شده اند.

صندوق حمایت هیچ مشارکتی در خرید و ساخت ساختمان نداشته است

رییس کانون وکلای دادگستری مرکزی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر مالکیت این ساختمان گفت: مبلغ تماما توسط کانون وکلای مرکزی پرداخت شده بود و صندوق حمایت هیچ مشارکتی در خرید و ساخت ساختمان نداشته است.

او در پاسخ به محل قرارگیری ساختمان و آدرس آن گفت: ساختمان در انتهای خیابان وکلا قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا