اخبار کانون هاویژه

سی و چهارمین اجلاس اسکودا برگزار شد

این اجلاس به صورت به میزبانی کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد

وکلاپرس- مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران – اسکودا امروز به میزبانی کانون وکلای دادگستری مرکز تحت عنوان سی و چهارمین اجلاس اسکودا برگزار شد.

در دعوتنامه اجلاس اسکودا، دستور این جلسه استماع گزارش هیات رئیسه در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به سال ۱۳۹۸، استماع گزارش بازرس اسکودا، بررسی و تصویب ترازنامه و صورت های مالی سال مالی منتهی به سال ۱۳۹۸ و سایر موارد ذکر شده بود.

"دعوتنامه

همچنین با توجه به کوتاه بودن فاصله استعفای دکتر مرتضی شهبازی نیا از ریاست اسکودا با برگزاری این مجمع، هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز پیشنهاد تشکیل جلسه فوق العاده دیگری برای انتخاب رئیس جدید اسکودا را ارائه کرده بود که مجمع عمومی به اتفاق تاریخ ۸ آبان ۱۳۹۹ را به این منظور تصویب کردند.

در ابتدای جلسه امروز پس از سخنان دکتر علی پزشکی نایب رییس اسکودا که موقتا تا زمان انتخاب رییس جدید مدیریت اسکودا را بر عهده دارد، دکتر مرتضی شهبازی نیا رییس مستعفی اسکودا به صورت آنلاین در مجمع حاضر شده و سخنرانی کرد.

"سخنرانی

در جلسه امروز اعضای هیات مدیره سه کانون وکلای مرکز، البرز و قزوین به صورت حضوری و هیات مدیره سایر کانون ها به صورت مجازی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری مجازی ی و چهارمین اجلاس اسکودا
برگزاری مجازی ی و چهارمین اجلاس اسکودا

سی و چهارمین اجلاس اسکودا ، تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا مانند دوره های گذشته با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا