اخبار صنفیویژه

سرنوشت نامعلوم انتشار پیش نویس آیین نامه لایحه استقلال

وکلاپرس- سخنگوی اسکودا درخصوص تاریخ دقیق انتشار پیش نویس آیین نامه لایحه استقلال گفت: هنوز زمان دقیق انتشار این متن مشخص نشده است اما به زودی اعلام خواهیم کرد.

به گزارش وکلاپرس، دکتر ابراهیم کیانی، نایب رییس و سخنگوی اسکودا، در گفت و گو با خبرنگار وکلاپرس گفت: هنوز زمان دقیق انتشار پیش نویس آیین نامه لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری مشخص نشده است اما به زودی در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است، چندی پیش دکتر یزدالله طاهری نسب، رییس کانون وکلای خوزستان اعلام کرده بود که آیین نامه پیشنهادی کانون های وکلا کمی پس از اواسط آذرماه سال جاری در اختیار رییس قوه قضاییه قرار گرفته و وی به زودی ملاحظات خود را منعکس خواهد نمود.

علیرغم تحویل این متن به قوه قضاییه، هنوز خبری از تاریخ دقیق انتشار پیش نویس آیین نامه لایحه استقلال نیست و این متن هنوز در اختیار وکلای دادگستری قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: جزییاتی مهم از پیش نویس آیین نامه لایحه استقلال کانون وکلا

لازم به ذکر است پیش نویس آیین نامه لایحه استقلال کانون وکلا با همت کارگروهی از رؤسای کانون های وکلای دادگستری تنظیم و متن آن در اختیار هیأت مدیره کانون های وکلا قرار گرفته است.

این در حالی است که برخی از وکلای دادگستری و فعالان صنفی انتقاداتی را درخصوص عدم ارائه این سند پیشنهادی از سوی کانون های وکلا و اسکودا مطرح کرده و خواستار انتشار آن شده اند.

بیشتر بخوانید:

‫۲ دیدگاه ها

    1. اگر وکالت کسب و کار باشه پس دیگه دادسرا و دادگاه انتظامی وکلا دیگه موضوعیت نداره زیرا بسیاری از تخلفات انتظامی وکلا به نوعی موضوع کسب و کار ومارکتینگ هستش وبا تصویب قانون مطرح در مجلس بسیاری از موکلین (مشتریان عزیز؟)به دادگاه تخصصی تجاری ارجاع خواهند شد و بسیاری از تخلفات منتفی هستش وازطرفی باکسب و کار تلقی کردن وکالت بهداشت و سلامت قضایی با ورود افراد ناصالح با خطر مواجه خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا