اخبار قوه قضاییه

سامانه نوبت دهی اجرای احکام شورای حل اختلاف استان گلستان

وکلاپرس- شوراهای حل اختلاف استان گلستان جهت رزرو وقت برای واحد اجرای احکام سامانه نوبت گیری اینترنتی راه اندازی کرده اند. سامانه نوبت دهی اجرای احکام شورای حل اختلاف استان گلستان جهت اجرای احکام مدنی راه اندازی شده است.

سامانه های نوبت ‌دهی هوشمند خدمات ویژه ای هستند که به منظور تسهیل و تسریع در انجام امور مردم در مراکز قضایی راه‌اندازی شده اند. اهمیت ایجاد و راه اندازی این سامانه ها به ویژه در دوران شیوع کرونا نتایج مطلوب تری به دنبال دارد. چرا که مردم می‌ توانند بدون نیاز به مراجعه به مراکز قضایی، نوبت پیگیری امور قضایی مرتبط با خود را اخذ کنند و صرفا در وقت مقرر از پیش تعیین شده در محل حاضر شوند.

بیشتر بخوانید:

شوراهای حل اختلاف استان گلستان جهت رزرو وقت برای واحد اجرای احکام سامانه نوبت دهی اینترنتی راه اندازی کرده اند.

برای ورود به این سامانه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

سامانه نوبت دهی اجرای احکام شورای حل اختلاف استان گلستان

شرایط اخذ نوبت:

  • پاسخگویی غیر حضوری و تعیین وقت بر اساس کارت ملی است.
  • اقدام به اخذ نوبت برای تمام روزها سبب می شود سیستم به طور هوشمند کاربری شخص را برای همیشه حذف کند.
  • انتخاب شعبه اشتباه به منزله بی اثر شدن نوبت خواهد شد.

نحوه دریافت نوبت:

مراجعه کننده بایستی ابتدا مجتمع و شعبه اجرای احکام آن را تعیین و سپس یکی از زمان های ۱۲ دقیقه ای مشخص شده در لیست را انتخاب کند. پس از این مرحله نوبت به تکمیل اطلاعات شخصی، شماره پرونده و علت حضور می شود. پس از تکمیل این مرحله نوبت تعیین شده ثبت و ذخیره خواهد شد.

متاسفانه سامانه نوبت گیری اینترنتی اجرای احکام شوراهای حل اختلاف استان گلستان امکان اطلاع عدم حضور مراجعه کننده و حذف درخواست نوبت را پیش بینی نکرده است. بر همین اساس احتمالا ضمانت اجرایی برای عدم حضور شخصی که نوبت گرفته و مراجعه نکرده است نیز وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا