اخبار صنفیویژه

ماجرای سوءقصد به وکیل نسرین کی قبادی در شاهرود + فیلم

وکلاپرس- وکیل نسرین کی قبادی اخیرا در جریان رسیدگی به امور وکالتی در یکی از پرونده هایش مورد سوءقصد از سمت چهار موتور سوار در شهر شاهرود قرار گرفته است.

به گزارش وکلاپرس، تصاویر ویدیویی سوءقصد به جان یک وکیل زن جوان در شاهرود طی روزهای اخیر در فضای مجازی استان سمنان حاشیه‌ساز شده و همچنان دست به دست می‌شود.

بر اساس خبرهای اولیه، این وکیل دادگستری در تاریخ در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ پس از خروج از دادگاه، مورد سوء‌قصد چهار موتور سوار قرار می‌گیرد.

استوری وکیل نسرین کی قبادی

وکیل نسرین کی قبادی که مورد سوءقصد قرار گرفته، در یک استوری اینستاگرامی نوشت:

«پیرو حکم محکومیت اشخاصی در دادگاه نظامی ۲، دادخواست ضرر و زیان معنوی را در دادگاه حقوقی طرح نمودم و امروز مورخ ۱۴۰۲/۵/۱۰ در جلسه رسیدگی که در شعبه دوم حقوقی شهر شاهرود داشتم، از جانب گروهی از آن اشخاص مورد تهدید واقع شدم.

با عنایت به اینکه در حیطه کاری و شخصی، صرفاً از ناحیه این اشخاص مورد تهدید واقع شده‌ام، به این افراد مظنون بوده و در این راستا، چهار نفر با دو موتورسیکلت اینجانب را حوالی ساعت ۱۴:۳۰ بعدازظهر حین رانندگی در خیابان شهید فریدنیا (بهزیستی) شهر شاهرود مورد سوءقصد قرار دادند.

این افراد به بنده آسیب زده و قصد کشتنم را داشتند و در نهایت به لطف خدا از محل حادثه فرار کردم و از کانون وکلای دادگستری مرکز درخواست مساعدت و پیگیری موضوع را دارم».

استوری وکیل نسرین کی قبادی
استوری وکیل نسرین کی قبادی

دستور رئیس دادگستری و دادستان شاهرود برای پیگیری حادثه

به گزارش فارس، علی تقی خاکی، رئیس دادگستری شهرستان شاهرود در پی سوءقصد به یک وکیل شاهرودی، دستور ویژه رسیدگی موضوع را به مراجع قضائی صادر کرد.

خاکی بیان کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه، مراتب از طریق دادستانی در دستور کار قرار گرفت و با توجه به زوایای موضوع، دستورات لازم به نهادهای امنیتی موازی داده شد تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه قضائی در برقراری نظم و امنیت و حمایت از امنیت شهروندان به‌خصوص جامعه وکلا که بازوان اجرای عدالت هستند، با احدی تعارف و اغماض نخواهد کرد و به یاری خدا احکام قاطع و بازدارنده‌ای در این خصوص صادر خواهد شد.

سیدحسن میرکمالی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود در همین زمینه اظهار کرد: اخیراً شاهد سوءقصد و مزاحمت برای احدی از وکلای شهرستان شاهرود بودیم که در ابتدایی‌ترین لحظات وقوع جرم، ضمن دلجویی از وکیل شاهرودی، موضوع به طور مستقیم توسط اینجانب پیگیری و تیم ویژه برای دستگیری متهمان مشخص شد.

میرکمالی افزود: امنیت نعمت خداوندگار عالم است و همگان باید از آن بهره‌مند شوند و کسی حق اخلال در این امر مهم را ندارد.

تکرار حادثه در سالگرد قتل وکیل محمود جعفر آقایی

سوءقصد به جان وکلا در شاهرود محدود به همین مورد نمی‌شود. دوشنبه، ۱۷ مردادماه ۱۴۰۱ و در شب عاشورا بود که محمودرضا جعفرآقایی ، وکیل دادگستری پس از پیاده شدن از خودروی شخصی در شاهرود، مقابل چشمان همسر و پسر ۵ ساله‌اش از سوی فردی ناشناس هدف چندین گلوله قرار گرفت و ساعتی بعد در بیمارستان جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام واقعاً درست گفتن همگی،خداشاهده به طراح سوال بگید یک دور از روی سوال بخونه و بعد پاسخش رو که که بلده بزنه توی پاسخنامه ببینه چقدر زمان میبره ،حتی تحلیل هم نخاد کنه بیشتر یک دقیقه زمان مطالعه سوال میبره ،از اون طرف مشاوران که همه رو میپذیره از این طرف کانون که سخت میگیره ،متاسفانه ماهمیشه قربانی سیاست و جنگ و عقده های بالا دست ها بودیم ،التماس تفکر

  2. خدا خیر دهد دادستان به این خوبی را، پیگیر امنیت یک وکیل شده و این نشانه ای است از اعتقادات درستش،بعد در اصفهان خود یک مقامی امنیت رفت و آمد مرا به دادگستری مخدوش کرده است با سوء استفاده از جایگاهش، البته به زودی باید پاسخگو باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا