اخبار

توضیحات وکیل مدافع شهردار سابق مشهد در خصوص صدور حکم تبرئه ارجائی

وکلاپرس _ وکیل مدافع ارجائی (شهردار سابق مشهد) در گفت و گوی اخیر خود از تبرئه شدن موکلش از اتهامات وارد شده خبر داد و گفت: ایشان امکان برگشت به مشاغل دولتی را خواهد داشت.

به گزارش وکلاپرس، ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱، با قرار صادره از سوی دادستانی عبدالله ارجائی شهردار مشهد از کار تعلیق و از حضور در محل کار منع شد و در سوی دیگر جواد اصغری به عنوان سرپرست شهرداری مشهد انتخاب شد.

دکتر حمیدرضا میرزاجانی استاد دانشگاه و وکیل شهردار سابق مشهد در بیان جزئیاتی از روند رسیدگی به پرونده و تبرئه موکلش گفت: براساس رأی قطعی دادگاه تجدیدنظر، سیدعبدا… ارجائی از اتهامات وارده به ایشان در جریان پرونده دو تن از کارکنان شهرداری مشهد تبرئه شد.

بیشتر بخوانید:

این وکیل دادگستری افزود: در روز پایانی دی‌ماه سال گذشته و در فرایند بررسی پرونده‌ای که در ارتباط با دو تن از کارکنان شهرداری مشهد تشکیل و در آن به آقای مهندس ارجایی اتهاماتی وارد شده بود، ایشان به موجب کیفرخواست صادره از سمت خود تعلیق گردید. لیکن با توجه به دفاعیات به‌ عمل‌ آمده در فرایند دادرسی عادلانه و طی مراحل قانونی با رأی قطعی دادگاه تجدیدنظر، ایشان از کلیه اتهامات وارده تبرئه گردید که اثر تعلیق ناشی از کیفرخواست صادره نیز طبق قانون از بین می‌رود و ایشان امکان برگشت به مشاغل دولتی را خواهد داشت. امید اینکه ایشان بتوانند با صدور این حکم مجددا در خدمت مردم و نظام مقدس اسلامی در هر سنگری که مشیت الهی اقتضا کند، باشند.

بیشتر بخوانید:

میرزاجانی ادامه داد: این رأی را روز چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، از طریق سیستم یکپارچه ابلاغ الکترونیک آرای قضایی دریافت کردم. جا دارد در اینجا از مداقه قضات محترم دادگاه تجدیدنظر استان تشکر کنم. مطمئنا این رأی باعث دل‌گرمی مدیران خدوم و پاک‌دست در نظام اداری کشور خواهد شد.

منبع: شهرآرانیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا