اخبار بین المللیویژه

رییس اسبق فدراسیون کانون‌های وکلای ژاپن خواستار لغو برگزاری المپیک شد

وکلاپرس ـ اوتسونومیا کنجی(Utsunomiya kenji) با نگارش یک درخواست و راه انداختن کمپینی بین المللی برای امضای این درخواست، خواستار لغو بازی های المپیک ۲۰۲۱ توکیو شد.

طوماری برای لغو المپیک ۲۰۲۱ با بیش از ۳۵۰ هزار امضا

به گزارش وکلاپرس، وکیل پیشکسوت ژاپنی «اوتسونومیا کنجی» با راه اندازی طوماری اینترنتی با موضوع لغو برگزاری مسابقات المپیک و پارالمپیک توکیو، از مردم تمام کشورهای جهان خواست به امضای این طومار بپردازند.

براساس گزارش های منتشر شده، از شروع این کارزار در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ تا امروز بیش از ۳۵۰ هزار نفر از بیش از ۱۳۳ کشور جهان این درخواست را امضا کرده اند.

اوتسونومیا : در توکیو وضعیت اضطراری برقرار است

به گزارش شبکه خبری ان. اچ. کی ژاپن روز جمعه، وکیل ۷۴ ساله اوتسونومیا کنجی که ایده پرداز و سازمان دهنده این طومار اینترنتی است در یک کنفرانس خبری تاکید کرد: کاملا آشکار است که تا پایان شیوع جهانی کرونا در ژاپن و سراسر جهان زمان زیادی باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: حضور یک قاضی ژاپنی در بین قضات جدید دیوان بین المللی دادگستری(ICJ)

این رییس سابق فدراسیون کانون های وکلای ژاپن یادآور شد که در توکیو وضعیت اضطراری برقرار است و عده مبتلایان بدحال در حال افزایش است. او افزود در وضعیت فعلی، منابع پزشکی قبلی باید به بازی های المپیک اختصاص داده شوند.

اوتسونومیا در ادامه گفت این بازی ها باید در محیطی برگزار شوند که تمام مردم جهان با تمام وجود از آنها استقبال کنند یا در غیر این صورت، باید کاملا لغو شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا