اخبار صنفی

شکایت وکیل امیرسالار داودی از سه مقام فعلی و سابق قوه قضاییه

وکلاپرس- امیرسالار داودی، وکیل زندانی از سه مقام عالی رتبه کنونی و سابق قوه‌قضاییه با ادعای  ارتکاب جرائم و تخلفات محرز انتظامی شکایت کرد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل طناز کلاهچیان همسر وکیل امیر سالار داوودی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس و اینستاگرام، از طرح شکایتی علیه سه مقام قضایی خبر داد.

بر اساس این خبر، محمد نصیری‌پور معاون کنونی دادستان امور امنیتی، علی قناعت کار سرپرست فعلی دادسرای امنیت و حسین امین ناصری سرپرست سابق دادسرای امنیت، مورد شکایت امیرسالار داودی قرار گرفته‌اند.

طبق اعلام وکیل کلاهچیان، شکایت وکیل امیر سالار داوودی که هم اکنون در حال سپری کردن حبس می باشد، به بازپرسی شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت تهران ارجاع شده است و در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید:

وکیل طناز کلاهچیان در حساب اینستاگرامش خود با انتشار یادداشتی، مدعی شد:

امیرسالار داودی وکیل زندانی که سال پنجم  از دوران محکومیت ۱۰ ساله خود را در زندان اوین می‌گذراند، از ۳ مقام عالی رتبه فعلی و سابق دستگاه قضایی جمهوری اسلامی (محمد نصیری پور بازپرس سابق  شعبه ۲ دادسرای امنیت و در حال حاضر   معاون دادستان در امور امنیتی ،علی قناعت کار بازپرس سابق شعبه ۱ دادسرای امنیت و سرپرست فعلی دادسرای امنیت ، حسن امین ناصری سرپرست سابق دادسرای امنیت) بابت ارتکاب جرائم و تخلفات محرز انتظامی در دوران رسیدگی پرونده خود که مصداق سلب حقوق اساسی و عدم توجه به قوانین می‌باشد شکایت کرده است.

جرائمی که آقای داودی در شکوائیه خود از این مقامات ذکر کرده “ارجاع تحقیقات مقدماتی و بازجویی‌ها به ضابط غیرمرتبط”، “رسیدگی مجدد به اتهامی که یکبار مورد اظهار نظر قضایی قرار گرفته بوده و از لحاظ حقوقی، مختومه گردیده”، “صدور قرار بازداشت برای اتهام توهین به رهبری علیرغم آنکه از لحاظ قانونی، این اتهام امکان صدور قرار بازداشت ندارد” و “نگهداری وی بمدت شش ماه و نیم در سلول انفرادی تحت همین قرار بازداشت” است که به موجب قانون نظارت بر رفتار قضات، مستوجب مجازات کیفری و انفصال از خدمت می‌باشد.

شکایت آقای داودی به بازپرسی شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت تهران ارجاع شده است و در حال رسیدگی است.

‫۵ دیدگاه ها

  1. امیدوارم موفق باشید… هرچند چاقو دسته ی خودشو نمی بره!! و متاسفانه بی عدالتی دوباره و دوباره تکرار خواهد شد…..

  2. فعلا شکایت کنید شاید خداوند راه های انتقام از بیدادگر را بر روی شما بازکند اگر ظلمی به شما شده باشد این حق شماست که شکلات کنید انشالله خداوند کمک تان کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا