اخبار صنفی

شش وکیل ایرانی در میان برندگان جایزه بنیاد هولتفورت آلمان

وکلاپرس- بنیاد هولتفورت در آلمان از ۶ وکیل ایرانی به علت آنچه پایبندی به «تعهدات انسانی، صنفی، حقوق مدنی و حقوق بشری» اعلام کرده است، تقدیر کرد.

به گزارش وکلاپرس، مصطفی نیلی، امیر سالار داوودی، محمد نجفی، آرش کیخسروی، سعید عطایی کچویی و گیتی شفیعی شش وکیل ایرانی هستند که جایزه هولتفورت را در سال ۲۰۲۳ دریافت کردند.

انجمن وکلای جمهوری خواه(RAV) که نزدیک به بنیاد وارنر هولتفورت(Werner Holtfort) است، پیشنهاد اعطای جایزه بنیاد «هولتفورت» را به این شش وکیل ایرانی ارائه داده است.

بیشتر بخوانید:

به گفته کانال تاریخ کانون وکلا، دکتر ورنر هولتفورت وکیل دادگستری و نماینده پارلمان جمهوری فدرال آلمان بود که بر طبق وصایای وی هر سال در شهر هانوفر،جایزه ای به برگزیده شدگان یا برگزیده شده توسط بنیاد ورنر هولتفورت تعلق می گیرد.

جایزه هوتلفورت، هر ساله به وکلایی اهدا می‌شود که از نظر کانون وکلای آلمان و همچنین هیات داوران این بنیاد، نسبت به تعهدات صنفی، حقوق بشری، آزادی‌های مدنی جوامع خود بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشند.

ورنر هولتفورت که در رزومه وی عضویت در هیات مدیره ادوار کانون وکلاء آلمان هم به ثبت رسیده است، در ۲۰ ماه مه ۱۹۲۰ در هانوفر متولد و در ۱۶ ماه آوریل ۱۹۹۲ در هانوفر درگذشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا