راه‌اندازی دادگاه صلح در حوزه قضایی شهرستان کلات، فریمان و بردسکن خراسان رضوی

وکلاپرس- دادگاه صلح در حوزه قضایی شهرستان کلات از ۱۴۰۳/۷/۴ و در حوزه قضایی شهرستان فریمان و بردسکن از ۱۴۰۳/۷/۷ فعال شده است.

به گزارش وکلاپرس، براساس اطلاعیه معاونت دادگستری خراسان رضوی، دادگاه صلح در حوزه قضایی شهرستان کلات از ۱۴۰۳/۷/۴ و در حوزه قضایی شهرستان فریمان و بردسکن از ۱۴۰۳/۷/۷ فعال شده است.

بیشتر بخوانید:

متن نامه معاونت دادگستری خراسان رضوی درخصوص راه اندازی دادگاه صلح در حوزه قضایی شهرستان کلات، فریمان و بردسکن در ادامه آمده است.

روسای محترم حوزه‌های قضایی تابعه دادگستری استان خراسان رضوی
با اهدای سلام و تحیت

احتراماً؛ ضمن تشکر از زحمات حضرتعالی و همکاران محترم، به استحضار می‌رساند در راستای اجرای قانون جدید شورای حل اختلاف و راه اندازی دادگاه‌های صلح، علاوه بر “حوزه‌های قضایی بخش، حوزه‌های فاقد دادسرا و حوزه قضایی شهرستان‌های طرقبه شاندیز و کلات” از روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ در حوزه قضایی شهرستان فریمان، بردسکن نیز دادگاه صلح فعال می‌گردد. لذا خواهشمند است دستور فرمائید کلیه دعاوی و امور در صلاحیت دادگاه صلح، به حوزه‌های قضایی مربوطه ارسال و از ثبت این قبیل دعاوی در دسته بندی شورای حل اختلاف به استثناء موارد موضوع تبصره ذیل ماده ۱۳ قانون شورای حل اختلاف مصوب سال ۱۴۰۲ خودداری نمایند.

با تشکر و آرزوی توفیق روز افزون

روسای محترم حوزه‌های قضایی تابعه دادگستری استان خراسان رضوی
با اهدای سلام و تحیت

احتراماً؛ ضمن تشکر از زحمات حضرتعالی و همکاران محترم، به استحضار می‌رساند در راستای اجرای قانون جدید شورای حل اختلاف و راه اندازی دادگاه‌های صلح، علاوه بر “حوزه‌های قضایی بخش، حوزه‌های فاقد دادسرا و حوزه قضایی شهرستان طرقبه‌شاندیز” از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ در حوزه قضایی شهرستان کلات نیز دادگاه صلح فعال می‌گردد. لذا خواهشمند است دستور فرمائید کلیه دعاوی و امور در صلاحیت دادگاه صلح، به حوزه‌های قضایی مربوطه ارسال و از ثبت این قبیل دعاوی در دسته‌بندی شورای حل اختلاف به استثناء موارد موضوع تبصره ذیل ماده ۱۳ قانون شورای حل اختلاف مصوب سال ١۴٠٢ خودداری نمایند.

با تشکر و آرزوی توفیق روز افزون

خروج از نسخه موبایل