اخبار صنفیویژه

دیدار رییس اسکودا با معاون حقوقی رییس جمهور

در این دیدار درباره استقلال نهاد وکالت رایزنی و تبادل نظر شده است

وکلاپرس ـ به گزارش خبرنگار وکلاپرس دکتر مرتضی شهبازی نیا و برخی دیگر از وکلا و اساتید دانشگاهی دیروز در جلسه‌ای با دکتر لعیا جنیدی(معاون حقوقی ریاست جمهوری) درباره استقلال نهاد وکالت و مخاطرات آن به بحث و رایزنی پرداخته اند.

دکتر سوده حامد توسلی(یکی از حاضران در این جلسه) در پستی اینستاگرامی درباره اعضای حاضر در این جلسه و مفاد آن به طور خلاصه چنین گفت:

«ساعت دوازده و نیم تا دو ظهر جلسه مفید و سازنده ای با سرکار خانم دکتر لعیا جنیدی، معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری برگزار شد. در این جلسه آقایان دکتر مرتضی شهبازی نیا، دکتر جلیل مالکی، دکتر بیژن عباسی، علی حامد توسلی، اویس حامد توسلی و اینجانب حضور داشتیم. شرحی از اقدامات صورت گرفته در حمایت از نهاد مستقل وکالت مطرح شد. یقین دارم خانم دکتر جنیدی با حُسن خلق خود و هم چنین توان تعامل با مدیران ارشد قوه ی محترم قضاییه تا به امروز در مسیر تقویت دادرسی عادلانه تلاش نموده و از این پس نیز تلاش خواهند نمود.»

اگرچه از جزییات این جلسه هنوز خبر دقیقتری از سوی اسکودا منتشر نشده اما گفتنی است از چند ماه گذشته انتقادات فراوانی از سوی وکلای دادگستری درخصوص انفعال قوه مجریه و رییس جمهوری پیرامون در معرض خطر قرار گرفتن استقلال نهاد وکالت در ایران مطرح شده است.

منبع: صفحه اینستاگرامی دکتر سوده حامد توسلی

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا