اخبار صنفیویژه

پست اینستاگرامی عجیب معاون مرکز وکلای قوه قضاییه

رامتین قانع با انتشار تصویری که ظاهرا مربوط به شعبان بی مخ است و بر روی بازوی او نشان کانون وکلای دادگستری ایران نقش بسته است، به افرادی که به طرح این مرکز در مورد نحوه انتخاب وکیل سرپرست واکنش نشان داده اند حمله کرد

وکلاپرس- رامتین قانع معاون مرکز وکلای قوه قضاییه با انتشار تصویری که ظاهرا مربوط به شعبان بی مخ است و بر روی بازوی او نشان کانون وکلای دادگستری ایران نقش بسته است، در صفحه شخصی اینستاگرام خود، به شدت به افرادی که به طرح این مرکز در مورد نحوه انتخاب وکیل سرپرست واکنش نشان داده اند حمله کرد.

تصویر منتشر شده در حساب اینستاگرامی معاون مرکز وکلای قوه قضاییه
تصویر منتشر شده در حساب اینستاگرامی معاون مرکز وکلای قوه قضاییه

رامتین قانع رییس سابق کمیسیون کارآموزی مرکز وکلا قوه قضاییه که به تازگی به عنوان معاون این مرکز منصوب شده است، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرام خود با تعابیری چون «سبک مغز»، «فرومایه» و «لجنزار» به افرادی که به تصمیم این مرکز در مورد امکان انتخاب وکیل سرپرست از میان وکلای کانون های وکلا واکنش نشان داده بودند حمله کرد.

مرکز وکلای قوه قضاییه ۲۰ مهر ماه اعلام کرد که کارآموزان جدید این مرکز می‌توانند وکلای سرپرست خود را از بین وکلای عضو کانون‌های وکلای دادگستری انتخاب کنند.

در تصویری که در پست اینستاگرامی قانع منتشر شده است، فردی که کراوات بر گردن دارد و ظاهرا شعبان بی مخ است در حال استفاده از تلفن همراه است و بر روی بازوی او نشان کانون وکلای دادگستری ایران دیده می شود.

رامتین قانع ذیل این تصویر نوشته است:

این طرح را تقدیم می کنم به شعبان بی مخ های توییتری
سبک مغزانی که به جای تلاش در جهت اتحاد و همدلی بیشتر دو نهاد وکالت ، از هیچ تلاش بی شرمانه ای جهت اختلاف افکنی و گسترش. کدورت و کینه فرو گذار نمی کنند. گفتنی است پس از ابتکار مرکز وکلا مبنی بر امکان انتخاب وکیل سرپرست از میان همکاران ارجمند و معزز کانون، تعدادی فرومایه زبان به توهین به مرکز و اعضای محترم آن گشودند و البته تعجبی هم ندارد از لجنزار درونشان نمی توان انتظار عطر انسانیت داشت.
و همه ی اینها به خاطر شتاب رشد بی سابقه ی. مرکز است که به مذاق انحصارطلبان چندان خوش نیامده است.!!
#شعبان_بی_مخ_های_توییتری

پست اینستاگرامی رامتین قانع معاون مرکز وکلای قوه قضاییه
پست اینستاگرامی رامتین قانع معاون مرکز وکلای قوه قضاییه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا