اخبار صنفیویژه

سوء قصد به جان وکیل احسان روانگردی در یاسوج + فیلم

وکلاپرس- یکی از وکلای دادگستری در شهر یاسوج توسط چهار فرد ناشناس با سلاح سرد مورد سوء قصد و ضرب و شتم قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، صبح روز یکشنبه مورخ ۲۴ دی ۱۴۰۲، وکیل احسان روانگردی عضو کانون وکلای دادگستری بوشهر توسط چند فرد ناشناس با سلاح سرد مورد سوء قصد و ضرب و شتم شدید قرار گرفته است.

برادر این وکیل در بیان جزئیات این حادثه گفت: صبح روز یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ آقای احسان روانگردی وکیل پایه یک دادگستری در حالی که دختر خردسال خود را به مهد کودک واقع در خیابان گلستان ۳ شهر یاسوج می رسانده است توسط پنج فرد ناشناس با سلاح سرد مورد سوء قصد و ضرب و شتم شدید قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه این حادثه در مقابل چشمان دختر خردسال آقای روانگرد اتفاق افتاده است، افزود: این وکیل پایه یک به شدت از ناحیه مختلف بدن آسیب دیده و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

برادر این وکیل از مقامات انتظامی، امنیتی و قضایی کهگیلویه و بویراحمد خواست تا عاملان این حادثه را شناسایی و برابر قانون با آنها برخورد شود.

به گفته خبرگزاری استانی کهگیلویه و بویراحمد این چندمین سو قصد به جان وکلا طی یک سال اخیر در شهر یاسوج است.

منبع: بسیج نیوز

‫۳ دیدگاه ها

  1. بسمه تعالی
    ریاست محترم دادگستری کل استان ک . ب
    سلام‌ علیکم
    احتراماً اینجانب سامان روانگردی به وکالت از آقای احسان روانگردی وکیل پایه یک دادگستری به استحضار عالی می رساند که موکل در تاریخ : ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ روز یکشنبه ساعت : ۹/۳۰ صبح در گلستان ۳ شهر یاسوج در حالی که حامل دختر خردسال خود جهت انتقال به مهد کودک بودند ، توسط ۵ نفر سرنشین خودروی ۲۰۶ رنگ‌ سفید فاقد پلاک انتظامی که سر و صورت خود را با چفیه و دستمال کاملا پوشیده بودند با سلاح سرد ( چماق ) مورد سوءقصد قرار گرفت و به شدت ایشان را زخمی نموده و هم اکنون از نواحی مختلف بدن ( سر ، صورت ، دست و پا ) دچار شکستگی گردیده است و وضع و حال مناسب و مساعدی ندارند . وکالت شغلی ارزشمند و باارزش می باشد چرا که در آن چیزی جزء پیروی و پیگیری مسیر عدل و عدالت نیست موکل اینجانب از وکلای با اخلاق ، متعهد و مسئولیت پذیر بوده و الحمدالله سابقه وکالتی نامبرده درخشان می باشد ، بی شک ذات و مسیر حق محوری و عدالت محوری پر تلاطم و پر دردسر خواهد بود و عده ای سودجو و زورگو ، حق خور و حق کش دنبال تضییع و تغییر منافع و حقوق صاحبان و اهل آن به هر قیمتی به نفع و سود خود هستند . همان طور که مستحضرید در طول ایام گذشته جان وکلای زیادی در سطح استان مورد سوءقصد واقع شده است و متاسفانه کلیپ ها و تصایر این صحنه های دلخراش در سطح جامعه در فضای مجازی در حال پخش می باشد و نتیجه آن چیزی جزء رعب و وحشت و بیم و ترس بین مردم و خصوصا وکلا نیست و چنانچه جلوی این حرکات و اقدامات خلاف قانون گرفته نشود در آینده نخواهیم‌ توانست در فضایی سالم و امن به شغل و فعالیت خود ادامه دهیم . بدینوسیله از شما پدر دلسوز و قاضی القضات استان و رئیس عدلیه استان خواهشمند است دستور فرمایید نهادهای امنیتی ، انتظامی و اطلاعاتی استان با تحقیق و کنترل ویدئوهای موجود و ضبط شده توسط دوربین های اماکن عمومی و اختصاصی محل حادثه و مسیرهای منتهی به آن و استفاده از همه ی امکانات امنیتی و اطلاعاتی موجود ، مسببان و بانیان این حادثه را با حساسیت شناسایی و دستگیر نموده و جهت تعقیب و پیگرد و مجازات قانونی تحویل مراجع قضایی نمایند .

    العدل اساس الملک

    با احترام
    سامان روانگردی

  2. ضمن ابراز همدردی باوکیل روانگردی انشاالله روزی برسد که آحاد جامعه متوجه شوند که آنکه حکم دادگاه را صادر میکند قاضی هست نه وکیل و همچنین روزی برسد که تابو ازدواج نکردن با وکلای خانم شکسته شود. انشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا