اخبار قوه قضاییه

معاون اول قوه قضائیه: رهبر انقلاب یک سری از متهمان حوادث اخیر را مورد رافت قرار می دهند

وکلاپرس- حجت الاسلام محمد مصدق در حاشیه تجدید میثاق مسئولین عالی قضایی با آرمان های امام خمینی(ره) از عفو تعدادی از بازداشتی های اخیر در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با دستور رهبری خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از جماران معاون اول قوه قضائیه با اشاره به وعده رئیس دستگاه قضایی در خصوص شاد کردن دل مردم در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری به عنوان پدر این امت، نسبت به برخی افرادی که مرتکب جرائمی شده اند و احیانا لغزش هایی داشته اند، حتما رأفت اسلامی دارند. امسال هم با توجه به اتفاقاتی که در حوادث اخیر افتاده، به نظر می رسد مقام معظم رهبری نسبت به افرادی که شرور نیستند، اشتباه کرده اند و الآن نادم هستند، آن حالت پدرانه را بیش از همیشه داشته باشند و این افراد هم به آغوش جامعه برگردند.

حجت الاسلام محمد مصدق در حاشیه تجدید میثاق مسئولین عالی قضایی با آرمان های امام خمینی(ره)، در خصوص جزئیات وعده رئیس قوه قضائیه برای شاد کردن دل مردم در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همواره در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به مناسبت ۲۲ بهمن، مقام معظم رهبری به عنوان پدر این امت، نسبت به برخی افرادی که مرتکب جرائمی شده اند و احیانا لغزش هایی داشته اند، حتما رأفت اسلامی دارند.

بیشتر بخوانید:

معاون اول قوه قضائیه افزود: امسال هم با توجه به اتفاقاتی که در حوادث اخیر افتاده، به نظر می رسد مقام معظم رهبری نسبت به افرادی که شرور نیستند، اشتباه کرده اند و الآن نادم هستند، آن حالت پدرانه را بیش از همیشه داشته باشند و این افراد هم به آغوش جامعه برگردند. البته خط قرمز ما مبارزه با کسانی است که مفسد و محارب هستند و امنیت و آرامش جامعه را بر هم زده اند؛ اینها مستثنی هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این رأفت رهبری شامل افرادی که حکم اعدام گرفته اند هم می شود و یا سایر افرادی که به طور مثال حکم زندان گرفته اند را شامل می شود، گفت: اینها بستگی به نظر مقام معظم رهبری دارد و ما هیچ خبری از این موضوع نداریم. ولی این اندازه می دانیم که ان شاء الله به مناسبت ۲۲ بهمن مردم خوشحال خواهند شد.

منبع: جماران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا