اخبار کانون ها

وکیل کامران آقایی دادستان انتظامی کانون وکلای مرکز شد

وکلاپرس- وکیل کامران آقایی با انتخاب اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز به عنوان دادستان دادسرای انتظامی این نهاد انتخاب شد.

به گزارش وکلاپرس اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در جلسه امروز حود (۷ آذر ۱۴۰۱) وکیل کامران آقایی را به عنوان دادستان دادسرای انتظامی این نهاد انتخاب کردند.

این وکیل دادگستری و عضو اسبق هیأت مدیره کانون مرکز با کسب ۷ رأی از مجموع ۱۲ رأی به سمت دادستان کانون برگزیده شد.

بیشتر بخوانید:

همچنین قرار بود معاون دادستان کانون نیز امروز انتخاب شود که انتخاب این مقام انتظامی به جلسه آتی هیأت مدیره موکول شد.

ترک جلسه پنج تن از اعضا در نشست دیروز هیأت مدیره

رسانه انعکاس(متعلق به وکیل محمدرضا کامیار) درباره روند انتخاب دادستان انتظامی کانون وکلای دادگستری مرکز نوشت:

در این مذاکرات تک تک اعضا اعم از اصلی و علی البدل گزینه هایی را تعرفه کردند. نهایتا مقرر شد رای گیری صورت پذیرد و از بین ١۶ نفر گزینه های دادستانى هر شخصی بیش از ۴ رای اورد وارد مرحله نهایی شود و در مرحله بعد به صورت علنی انتخابات انجام شود.

نهایتا با رای اعضای اصلی ٣ نفر حائز بیشترین نظر شدند. جناب اقای دکتر مبینی مجد. آقای دکتر کامران اقایی و خانم دکتر منیژه دانای علمی.
آقای پاشاامیری پیشنهاد کردند این سه نفر در جلسه بعد حاضر شوند و برنامه های خود را ارائه دهند و به سوالات اعضا پاسخ دهند. این پیشنهاد به رای گذاشته شد و رای نیاورد.

۵ تن از اعضای اصلی (آقایان طالع ، نظری ، یاراحمدی ، پاشا امیری و حبیب زاده مومن)جلسه را ترک نمودند. رای گیری انجام شد و اقای کامران آقایی در دور اول ٧ رای کسب کردند. برای بار دوم انتخابات صورت گرفت که آقای کامران آقایی با ٧ راى به عنوان دادستان انتخاب شدند.

 به نظر می‌رسد عدم توجه به پیشنهاد وکیل پاشا امیری منجر به تصمیم پنج تن از اعضای هیأت مدیره برای ترک جلسه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا