اخبار کانون هاویژه

رئیس جدید کانون وکلای مرکز روز یکشنبه ۲۴ مهر انتخاب خواهد شد

نخستین جلسه هیات‌مدیره جدید کانون وکلای مرکز روز یکشنبه برگزار خواهد شد

وکلاپرس- عضو منتخب سی و دومین انتخابات هیات مدیره کانون وکلای مرکز اعلام کرد جلسه هیات مدیره در تاریخ یکشنبه (۲۴ مهر) با دستور کار انتخاب هیات رئیسه برگزار خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، علی رغم اینکه بیش از یک ماه از برگزاری انتخابات سی و دومین دوره هیأت مدیره کانون وکلای مرکز گذشته است، تاکنون درخصوص زمان برگزاری اولین جلسه هیأت مدیره جدید این کانون اخبار رسمی منتشر نشده بود.

بیشتر بخوانید:

دکتر وحید قاسمی عهد، عضو منتخب سی و دومین انتخابات هیات مدیره کانون وکلای مرکز، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس گفت: یکشنبه (۲۴ مهر) نخستین جلسه هیات مدیره طبق روال و رویه مرسوم، با ریاست سنی تشکیل خواهد شد.

وی در پاسخ به جزئیات دستورکار جلسه نخست سی و دومین هیات مدیره کانون وکلای مرکز افزود: دستور کار این جسه، انتخاب هیأت رییسه(شامل رئیس، نواب رئیس، بازرس و منشی) خواهد بود.

قاسمی عهد درخصوص محل برگزاری این جلسه گفت: اصولا جلسات در طبقه چهارم و در اتاق هیات مدیره برگزار میشود. البته در دوره گذشته صرفا به دلیل شرایط کرونا به نحو استثنایی در تالار نائینی -واقع در طبقه نخست- برگزار میشد.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است نتایج سی و دومین انتخابات هیات مدیره کانون وکلای مرکز با حواشی بسیاری همراه بوده است؛ چرا که دادگاه عالی انتظامی قضات پس از برگزاری انتخابات، با انتشار دادنامه‌ای، ۵ عضو علی‌البدل را جایگزین ۵ عضو اصلی منتخب از سوی وکلای دادگستری کرد و با این اقدام، ۴۰درصد ترکیب هیات مدیره را تغییر داد.

پیشتر نیز رسانه تنویر از شروع به کار هیأت مدیره جدید کانون وکلای مرکز در روز یکشنبه (۲۴ مهر) خبر داده بود.

لازم به ذکر است رئیس فعلی کانون وکلای مرکز تا روز یکشنبه دکتر جلیل مالکی بوده که به مدت بیش از دو سال مسئولیت مدیریت این کانون مادر را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا