اخبار کانون هاویژه

وکلای کرمانشاهی برای دریافت واکسن کرونا تا «فردا» وقت دارند

وکلاپرس ـ روابط عمومی کانون وکلای کرمانشاه در اطلاعیه جدید خود از تمدید مهلت دریافت واکسن کرونا تا روز ۲۰ مرداد خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، روابط عمومی کانون وکلای کرمانشاه در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد زمان دریافت و تزریق واکسن کرونا تا فردا (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) تمدید شده است. در این اطلاعیه آمده است:

 با هماهنگی های به عمل آمده،همکاران محترمی ( وکلا و کارآموزان)که تا به حال موفق به تزریق واکسن کووید۱۹(کرونا) نشده اند،می توانند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ با در دست داشتن کارت شناسایی وکالت یا پروانه وکالت جهت دریافت و تزریق واکسن کووید ۱۹(کرونا) به سالن ورزشی شهید بهشتی دادگستری کل استان کرمانشاه مراجعه فرمایند.

ضمنا واکسن مختص شخص وکیل بوده و از تزریق واکسن برای شخصی غیر از وکیل امتناع خواهد شد و لذا به منظور پیشگیری از تجمع از آوردن همراه جدا خودداری نمایید.

بیشتر بخوانید: رییس کانون وکلای مرکز: بیش از ۲۰۰ نفر از وکلای دادگستری را در اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌ایم

پیشتر آخرین مهلت دریافت و تزریق واکسن کرونا آخر وقت اداری امروز(۱۹ مرداد) اعلام شده بود.

لازم به ذکر است علاوه بر کانون وکلای کرمانشاه که (به نظر می‌رسد با هماهنگی دادگستری این استان) توانسته است واکسیناسیون وکلای دادگستری را پیش ببرد، دو کانون وکلای قزوین و بوشهر نیز شروع واکسیناسیون وکلای این دو استان را برای هفته آتی وعده داده اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا