اخبار مجلس شورای اسلامیویژه

در واکنش به طرح تسهیل مجوزهای کسب و کار: پوشیدن کسوت وکالت توسط بی‌سوادان جفای به نظام مقدس جمهوری اسلامی است

وکلاپرس ـ نماینده چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی تصویب ماده ۶ طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را جفای بزرگ به نظام اسلامی و شهدا برشمرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای چهارمحال و بختیاری، در دیدار رییس کانون مذکور و نایب رییس اسکودا با احمد راستینه(نماینده مجلس شورای اسلامی) درباره طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار رایزنی و صحبت شد.

بیشتر بخوانید: نمایندگان مجلس کلیات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را تصویب کردند

حضور افراد بی سواد در کسوت وکالت جفا به نظام مقدس جمهوری اسلامی است

احمد راستینه در این دیدار که روز دوشنبه برگزار شد، درباره استقلال نهاد وکالت و طرح های موجود در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اجازه دهیم وکیل و نهاد وکالت به دادگستری وابسته شود یا اگر اجازه دهیم که افراد بیسواد در این لباس مقدس قرار بگیرند نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی که خونبهای شهیدان عزیز ماست جفای بزرگی کرده ایم.

او درباره موضع گیری خودر در صحن علنی مجلس بیان کرد: این عقیده قلبی من است و من رای خود را شفاف اعلام کرده و می کنم.

رییس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری: از حقوق اساسی مردم دفاع کنید

در ابتدای این دیدار وکیل تقی مبینی، رییس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از موضع گیری های احمد راستینه اظهار کرد:  من امروز در این جلسه حاضر شدم تا از طرف همکارانم و نیز جامعه حقوقی استان بابت مواضع بسیار مثبت شما در باره ماده ۶ طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار تشکر کنم و قطعا این مواضع شما تا سالها مورد تمجید جامعه وکالت خواهد بود.

وی در ادامه با ذکر مواردی از این نماینده جوان مجلس خواست تا حصول نتیجه از حقوق اساسی مردم دفاع کند.

نایب رییس اسکودا: درخواست انجام پژوهش مشترک با مرکز پژوهش های مجلس درباره سرانه جذب وکیل داریم

در این دیدار وکیل ابراهیم کیانی(نایب رییس اسکودا) ضمن تشکر از احمد راستینه از وی تقاضا کرد تا این نماینده مجلس ترتیب انجام ملاقات نمایندگان اسکودا با محمدباقر قالیباف(رییس مجلس شورای اسلامی) داده شود.

انجام پژوهش در خصوص سرانه جذب و استخدام وکیل به صورت تطبیقی در سایر کشورهای دنیا به صورت مشترک بین اسکودا و مرکز پژوهش های مجلس از دیگر خواسته های این وکیل دادگستری بود.

منبع: کانون وکلای چهارمحال و بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا