اخبار کانون ها

محمد پژمان مشاور عالی رئیس کانون وکلای مرکز در امور عمرانی شد

وکلاپرس _ با حکم رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز، سید محمد پژمان به عنوان مشاور عالی رئیس کانون در امور عمرانی منصوب شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، دکتر بهنام حبیب زاده مؤمن (رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز) با صدور حکمی، سید محمد پژمان را به عنوان مشاور عالی رئیس کانون در امور عمرانی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

متن حکم انتصاب

در متن انتصاب مهندس پژمان آمده است:

جناب آقای دکتر سید محمد پژمان

با سلام و احترام

نظر به تخصص و تجربیات بسیار ارزشمند حضرتعالی در مدیریت شهرداری مشهد و وزارت مسکن و شهرسازی، بدینوسیله به عنوان مشاور عالی رییس کانون در امور عمرانی منصوب می‌شوید.

امید است در پناه ایزد منان و تلاش و کوشش جنابعالی شاهد توسعه و پیشرفت امور عمرانی کانون وکلا باشیم و توفیق خدمت به همکاران را داشته باشیم.

دکتر بهنام حبیب زاده مؤمن

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز

سید محمد پژمان کیست؟

سید محمد پژمان (زادهٔ ۱۳۳۷، مشهد) مدیر عامل سابق سازمان ملی زمین و مسکن طی سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ بود که از اردیبهشت ۱۳۸۶ تا شهریور ۱۳۹۲ به عنوان شهردار مشهد فعالیت داشته است.

او مدرک کارشناسی خود را در رشتهٔ مهندسی عمران از دانشگاه فردوسی مشهد و کارشناسی ارشد را در رشتهٔ مدیریت دولتی از مرکز آموزشی مدیریت دولتی دریافت کرده‌است.

پژمان پیش‌تر در سمت‌های مدیر کل مسکن و شهرسازی استان خراسان، شهردار منطقه ثامن و معاونت فنی و عمران استانداری خراسان رضوی فعالیت داشته‌ است.

درتاریخ بیست وسوم دی ماه نود و هفت محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی وی را به سمت معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران منصوب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا