اخبار

رونمایی از جلد چهاردهم کتاب «چهل رای، چهل تجربه» با همکاری کانون وکلای دادگستری یزد

وکلاپرس- جلد جدید مجموعه‌ی کتاب های «چهل رای، چهل تجربه» با موضوع آرای ویژه قتل، با همکاری کانون وکلای دادگستری یزد در سیزدهمین مراسم تحلیف کارآموزان این کانون رونمایی شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از صدا و سیما، غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری استان یزد در مراسم تحلیف کارآموزان وکالت کانون وکلای دادگستری یزد گفت: از سال ۱۳۹۸ مجموعه کتاب چهل رای، چهل تجربه را با موضوعات تخصصی در حوزه وقف، آرای تجاری، دعاوی خانواده و قتل به صورت سریالی در حال تدوین هستیم.

بیشتر بخوانید:

دهشیری افزود: امروز هم از جلد چهاردهم مجموعه کتب “چهل رای، چهل تجربه” ویژه “آرای قتل” رونمایی شد. این کتاب با همکاری دادگستری استان یزد و کانون وکلای استان در ۱۰۶۰ صفحه و در دو بخش، گردآوری شده است. این کتاب شامل جمع آرای ۴۰ پرونده قتل می‌باشد که به ویژگی‌ها و شرایط خاص و متفاوت در استان یزد از اوایل دهه ۸۰ تاکنون (سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۴۰۲) می‌پردازد.

وی گفت:در این مجموعه کتاب‌ها آرای قضات شامل تمام مطالب متهم، شاکی، خواهان، خوانده، مطلعین و شهود است که به رشته تحریر درآمده است و در اختیار جامعه حقوقی استان قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت:سه جلد دیگر این کتاب هم در دست چاپ است و امیدواریم تا پایان دوره مدیریت قضایی خود بتوانیم ۲۰ جلد را چاپ کنیم.

این کتاب همزمان با سیزدهمین مراسم تحلیف کارآموزان وکالت کانون وکلای دادگستری یزد رونمایی شد.

منبع: صدا و سیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا