اخبار صنفیویژه

رئیس کانون وکلای بوشهر: نصب دو تابلو در یک شهر تخلف انتظامی است

وکلاپرس- رئیس کانون وکلای دادگستری بوشهر، در اطلاعیه ای نصب تابلو توسط وکلا در دو شهر مختلف و یا در دو نقطه یک شهر را تخلف انتظامی، اعلام کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری بوشهر، وکیل بهرام فرهمند صابر، رئیس کانون وکلای دادگستری بوشهر در اطلاعیه‌ای نصب تابلو توسط وکلا در دو شهر مختلف و یا در دو نقطه یک شهر را تخلف انتظامی اعلام کرده و خواستار دقت وکلا در این زمینه شده است.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است در اطلاعیه‌ای که ۲۰ دی صادر شده، استنادی به قوانین و آیین‌نامه‌های حرفه وکالت نشده است. در اطلاعیه روابط عمومی کانون وکلای دادگستری بوشهر آمده است:

همکاران فرهیخته وکلای پایه یک دادگستری

با سلام

به اطلاع همکاران می رساند نصب تابلو در دو شهر با در دو محل از یک شهر تخلف انتظامی بوده ضرورت دارد همکارانی که قبلاً محل کار خود را تغییر داده لیکن تابلوی منصوب در محل کار اولیه را نگه داشته، سریعاً نسبت به جا به جایی آن اقدام نمایند.

دکتر بهرام فرهمند صابر

رئیس کانون وکلای دادگستری استان بوشهر

‫۲ دیدگاه ها

  1. به سلامتی استان ها کنفدراسیون یا فدرالی شدن که دارند قوانین انتظامی خودشون رو بیان می کنند و به مرکزیت کاری ندارند

  2. من بخاطره شرکت نکردن وکیلم درجلسات دادگاه ازش شکایت کردم تودادنامم هم ذکرشده عدم حضوروکیل درجلسات علی رغم ابلاغیه های مکرر طبق قانون وکلاوکیل بایدعزل بشه هیچ برخوردقانونی نشد, شمااول ازحقوق موکلین دفاع کنیدبعد….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا