اخبار

رفع ممنوعیت ورود موبایل و بازرسی بدنی کارشناسان رسمی در مجتمع های قضایی تهران

وکلاپرس– در پی پیگیری‌های کانون کارشناسان رسمی دادگستری ممنوعیت ورود موبایل و لزوم بازرسی بدنی برای این صنف در محاکم تهران برداشته شده است.

به گزارش وکلاپرس، روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی دادگستری با صدور اطلاعیه‌ای از رفع ممنوعیت ورود موبایل و بازرسی بدنی کارشناسان رسمی در تمام مجتمع های قضایی تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید:

با این وجود مشخص نیست آیا مدیران کانون وکلای مرکز در این زمینه با دادگستری تهران رایزنی انجام داده‌اند یا خیر؟

پیرو مکاتبه جناب آقای دکتر هوائی ریاست محترم کانون با ریاست محترم قوه قضائیه و پیگیریهای جدی ایشان و متعاقب آن حضور ریاست محترم حفاظت اطلاعات تهران در کانون تهران و تشکیل جلسه با ریاست محترم ،کانون بدینوسیله به آگاهی میرساند در راستای حفظ شأن و منزلت کارشناسان عزیز، کلیه تراکتها و تابلوهایی که در مجتمع های قضائی با عناوین «ورود”کارشناسان با موبایل ممنوع» از امروز جمع آوری گردید.

بدین ترتیب کلیه کارشناسان محترم رسمی دادگستری میتوانند از روز شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ بدون محدودیت در محاکم استان تهران تردد نموده و نسبت به انجام وظایف محوله در راستای قوانین موجود اقدام نمایند.

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران بدینوسیله از حمایت ها و همراهیهای ریاست معظم قوه قضائیه ریاست محترم حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، ریاست محترم حفاظت اطلاعات استان تهران و همکاران ایشان و کلیه قضات و سرپرستان محترم مجتمع های قضائی استان تهران صمیمانه تشکر می نماید.

روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی دادگستری

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا