اخبار قوه قضاییه

حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شد

وکلاپرس ـ  معاون اول قوه قضاییه از انتصاب قاضی حسن بابایی به عنوان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، در جریان مراسم آیین تکریم و معارفه ریاست سازمان بازرسی کل کشور حجت اسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه از انتصاب حسن بابایی به عنوان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: غلامرضا ملابیگی به عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان انتخاب شد

گفتنی است رییس قوه قضاییه پیش از این (۹ آبان ماه ۱۴۰۰)  ذبیح‌الله خداییان را که علاوه بر داشتن سمت سخنگوی معاونت قوه قضاییه، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز بود، به ریاست سازمان بازرسی کل کشور منصوب کرد.

ذبیح الله خداییان در این مراسم جایگزین حجت‌الاسلام درویشیان شد که در حال حاضر از وی به عنوان رییس دفتر بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری یاد می‌شود.

با اعلام معاون قوه قضاییه، حسن بابایی نیز جایگزین ذبیح الله خداییان و رییس جدید سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شد.

گفتنی است قاضی بابایی تا سال نود و هفت قاضی شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج بود و پس از آن به عنوان مدیرکل طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضاییه منصوب شد.

از دیگر سوابق حسن بابایی می توان به کاندیداتوری وی در نمایندگی مجلس شورای اسلامی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی، مشاور فرهنگی رئیس کل دادگستری، رئیس شعبه پنجم محاکم تجدید نظر و … اشاره کرد.

یک دیدگاه

  1. باعرض سلام وخسته نباشید ایادرکانون وکلاکسی هست بخاطررضای خداازکسی که توان مالی نداردولی درحقش ظلم شده وبه دلایلی ازشهرستان به دیوان عدالت اداری بیادبرای مطالبه حق و حقوق خودلطفا اگرکسی هست معرفی فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا