اخبار کانون هاویژه

کانون وکلای کردستان در حال تدارک اتاق مذاکره رایگان برای وکلا و کارآموزان است

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری کردستان  در آخرین جلسه هیات مدیره خود تصویب کرد برای وکلا و کارآموزان اتاق مذاکره رایگان تهیه کند.

به گزارش روابط عمومی کانون وکلای کردستان از جلسه اخیر هیأت مدیره این نهاد، مدیران کانون کردستان موافقت خود را با تأسیس و تجهیز اتاق مذاکره رایگان اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

بر این اساس رئیس کانون وکلای کردستان(احمد نامداری) موظف شده است ظرف مدت یک ماه مقدمات ایجاد این اتاق و نحوه استفاده از آن را فراهم کند.

در بخشی از گزارش این جلسه آمده است:

نظر به استفاده مفید همکاران از ظرفیت فیزیکی ساختمان کانون وکلای کردستان و در راستای تأمین فضای کار درخور وکلای معزز شهرستانها در مرکز استان هیأت مدیره به اتفاق آرا طرح تجهیز مکانی مناسب جهت برگزاری جلسات مذاکره اعضای محترم کانون وکلای دادگستری کردستان (بخصوص وکلای پایه یک دادگستری ساکن شهرستانهای استان کردستان و کارآموزان بزرگوار) با موکلین خود به عنوان فضای کار اشتراکی را مصوب نمود.

در این راستا هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان با اختصاص یکی از اتاقهای طبقه ی سوم به این امر موافقت خود را اعلام نمودند، ضمنا هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان با تجهیز اتاق مذاکره رایگان اعم از بازسازی اتاق اختصاصی و کاغذ دیواری و کامپیوتر و اسکنر و… موافقت اصولی خود را به اتفاق آراء بیان نمودند و ریاست کانون را مکلف نمودند ظرف مدت یکماه مقدمات ایجاد اتاق مذاکره و نحوه ی استفاده از آن را فراهم نمایند.

 پیشتر کانون وکلای قزوین به عنوان اولین کانون وکلای کشور ایده ایجاد اتاق مذاکره رایگان را در یکی از اتاق‌های ساختمان کانون عملی کرده بود.. نائب رئیس کانون وکلای قزوین درباره عملی شدن این ایده به خبرنگار وکلاپرس گفته بود: «اتاق مذاکره در ساختمان کانون وکلای دادگستری قزوین ایجاد شده است تا وکلایی که توان مالی برای تهیه و اجاره دفتر وکالت و وسایل آن را ندارند، بتوانند برای جلسات مشاره یا انعقاد قرارداد با موکلین و مراجعین خود در این محل حاضر شوند…حضور وکلا در دفتر مذاکره وکیل از طریق نوبت دهی است که هر وکیل فاقد دفتر بتواند نوبت یک ساعت برای زمان مشخصی دریافت و با موکل خود هماهنگ کند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا