اخبار

محکومیت های جدید وکیل محمد نجفی : مجموعاً ۳ سال حبس و پانزده میلیون جریمه نقدی

وکلاپرس- وکیل محمد نجفی که در حال سپری کردن دوره حبسش در زندان است  با انتشار یادداشتی در اینستاگرامش از محکومیت های جدیدش در دادگاه کیفری و انقلاب اراک خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، محمد نجفی وکیل دادگستری و فعال مدنی که اکنون در خارج از زندان اراک در مرخصی درمانی به سر می‌برد، در اینستاگرامش اعلام کرد احکام کیفری جدیدی علیه وی صادر شده است.

طبق گفته وکیل نچفی شعبه ۱۰۶ کیفری دو اراک، به اتهام نشراکاذیب به تحمل دوسال حبس و پانزده میلیون جریمه نقدی حکم داده است و شعبه دوم دادگاه انقلاب اراک نیز به اتهام تبلیغ علیه نظام به تحمل یک سال حبس  حکم صادر کرده است.

بیشتر بخوانید:

در بخشی از نوشته اینستاگرامی وکیل محمد نجفی آمده است:

بیمارستان یا قبرستان؟

امروز با مساعدتی که با بنده شده، روند درمانِ  بیماری های متعدد را از طریق پزشک قانونی آغاز کردم ولی مانده بودم با کدام درد و از کجا آغاز کنم؟ از بیمارستان یا قبرستان!؟

[…]

نکته دوم؛

ارسال فایل صوتی از زندان اراک در حمایت ازجنبش زن زندگی آزادی، علاوه بر اتهامات متعدد برای خواهر و پسرم، برای من یک پرونده و دو دادنامه قطعی در پی داشت.

شعبه ۱۰۶ کیفری دو اراک، به اتهام نشراکاذیب به تحمل دوسال حبس و پانزده میلیون جریمه نقدی محکوم شدم. و در شعبه دوم دادگاه انقلاب اراک با اتهام تبلیغ علیه نظام به تحمل یک سال حبس.

در دادگاه شرکت نکردم و به آراء صادره نه اعتراض کردم نه تسلیم به رای نوشتم. از سال ۸۸ تا کنون این حدودا سیزده چهاردهمین پرونده است که علیه من تشکیل شده.

در پایان از تمام کسانی که مساعدت کردند و امکان پرداختن به درمانِ بیماری هایم را فراهم کردند سپاسگزارم.!

محمدنجفی وکیل دادگستری

قلم اگر ننویسد از بیداد، قلم باد!
یکشنبه ۲۰/۱/۱۴۰۲

شازند. مرخصی درمانی

یک دیدگاه

  1. چه کاریه نوشته نه در دادگاه شرکت کردم و نه اعتراض نوشتم و نه تشلیم به حکم شدم اونوقت میگه وکیل دادگستری هم هستم خوب بگو کلا هیچی رو قبول نداری دیگه حتما اگه اینطوریه پس عنوانتم بگو ننویسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا