اخبار اسکودا

نشست فوق العاده شورای اجرایی اسکودا امروز برگزار می‌شود

وکلاپرس- نشست فوق العاده شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران فردا ۳۰ مهرماه در محل اسکودا برگزار می شود.

به گزارش وکلاپرس، نشست فوق العاده شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران در روز ۳۰ مهر ۱۴۰۲ برای تعیین دستور کار برگزار می شود.

دستورکار نشست فوق العاده شورای اجرایی اسکودا

به نقل از یک منبع آگاه، قرار است در این نشست دستورکار هیات عمومی اسکودا به میزبانی کانون وکلای دادگستری هرمزگان -که ۲۴ و ۲۵ آبان ماه برگزار خواهد شد- تعیین شود و همچنین پیش نویس دستورالعمل های موضوع ماده ۱۶۱ آیین نامه اجرایی لایحه استقلال نیز مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

اگرچه قرار بود در این نشست نامه کانون وکلای دادگستری کردستان مورد بررسی قرار گیرد، اما براساس آخرین اخبار، در تاریخ ۲۳ مهرماه این درخواست از سوی کانون وکلای کردستان مسترد شده است. لازم به ذکر است موضوع نامه کانون وکلای کردستان ادغام دوره های دوم و سوم ماده ۵۴ آیین نامه اجرایی لایحه استقلال بود.

پس از برگزاری این نشست، هیأت عمومی اسکودا ۱ آبان ماه در تهران جلسه تشکیل خواهد داشت تا به موضوع نحوه تعامل با کمیته تحقیق و تفحص بپردازد.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است براساس مصوبه هیأت عمومی اسکودا مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۴ در اهواز، کانون وکلای دادگستری هرمزگان به عنوان میزبان بعدی همایش هیأت عمومی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا