گفت و گوویژه

جزئیاتی از پنجمین دوره المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری؛ هزینه ثبت‌نام تیم فوتسال ۵۵ میلیون تومان

وکلاپرس– رییس کیسیون ورزش اسکودا به تشریح جزئیات پنجمین دوره المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری و نحوه انتخاب کانون نیزبان پرداخت.

به گزارش وکلاپرس وکیل علیرضا امانی، رئیس کمیسیون ورزش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران و دبیر اجرایی پنجمین دوره المپیاد ورزشی وکلای سراسر کشور ، در گفت و گو با خبرنگار ما درخصوص جزئیات این المپیاد گفت: پنجمین دوره المپیاد به میزبانی کانون وکلای دادگستری گیلان مجتمع آهوان بخش چابکسر برگزار می شود.

حضور ۱۸ تیم از ۱۸ کانون در سه رشته ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس روی میز

او در پاسخ به تعداد تیم ها و رشته های موجود در این المپیاد ورزشی گفت: ۱۸ تیم در سه رشته ورزشی فوتسال، والیبال (بانوان و آقایان) و تنیس روی میز حضور دارند.

این وکیل دادگستری با اشاره به تعداد کانون های حاضر در این دوره المپیاد گفت: تعداد ۱۸ کانون در رشته فوتسال، ۱۰ کانون در رشته والیبال (آقایان)، ۷ کانون در رشته تنیس روی میز و ۷ کانون در رشته والیبال (بانوان)  شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات زمان برگزاری و جوایز مسابقات

او درخصوص زمان برگزاری مسابقات گفت: مسابقات از ۱۸ اردیبهشت سال جاری آغاز خواهد شد و به مدت ۷ روز نیز ادامه خواهد داشت.

رییس کیسیون ورزش اسکودا درمورد جوایز این دوره از مسابقات گفت: در پایان المپیاد، به تیم ها و ورزشکاران برتر در رشته های مختلف و همچنین نفرات برتر فنی و اخلاق، مدال، کاپ، لوح تقدیر و جایزه اهدا می شود

نحوه تعیین کانون میزبان برگزاری المپیادهای ورزشی کانون های وکلا

امانی در پاسخ به چگونگی تعیین میزبان مسابقات گفت: میزبان المپیاد توسط شورای اجرایی اسکودا تعیین می گردد. بدین ترتیب که پس از انجام فراخوان توسط کمیسیون ورزش اسکودا، داوطلبان میزبانی شرایط خود را به صورت مکتوب اعلام می کنند و سپس موضوع به کمیسیون ورزش جهت انتخاب میزبان به شورای اجرایی ارجاع می شود.

وی افزود: پس از انتخاب میزبان، شرایط میزبانی و هزینه ورودی به کانون ها اعلام می شود و کانون های شرکت کننده با پرداخت هزینه ورودی در المپیاد شرکت می کنند. البته بخشی از هزینه ها نیز توسط کانون میزبان تامین می گردد.

هزینه شرکت در المپیاد ورزشی کانون‌ها

عضو هیأت مدیره کانون وکلای گیلان در پاسخ به پرسش خبرنگار وکلاپرس درخصوص میزان هزینه ثبت نام کانون ها گفت: موضوع هزینه داخلی است و مبلغ آن توسط اتحادیه به کانون ها اعلام شده است و کانون ها مطلع هستند. لذا نیازی به اطلاع رسانی عمومی ندارد.

اگرچه رئیس کمیسیون ورزش اسکودا درخصوص هزینه این دوره اطلاعاتی در اختیار وکلاپرس قرار نداد، اما براساس نامه منتسب به رییس کانون وکلای دادگستری گیلان، هزینه شرکت در مسابقات فوتسال، ۵۵ میلیون تومان، والیبال ۴۵ میلیون تومان، تنیس روی میز ۳۰ میلیون تومان و شطرنج ۱۵ میلیون تومان عنوان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا