اخبار اسکوداویژه

جرئیاتی از پنل‌های تخصصی چهل و هشتمین همایش اسکودا

وکلاپرس- نماینده کانون وکلای کرمانشاه در شورای اجرایی اسکودا گزارشی از جرئیات برگزاری پنل های تخصصی چهل و هشتمین همایش اسکودا ارائه داد.

به گزارش وکلاپرس، علی رغم بروز برخی مشکلات حین برگزاری چهل و هشتمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران به میزبانی کانون وکلای دادگستری خوزستان در شهر اهواز، برگزاری پنل های تخصصی در حال برگزاری است.

دکتر سیامک آرین پور، بازرس کانون وکلای کرمانشاه و نماینده این کانون در شورای اجرایی اسکودا در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزئیات برگزاری این پنل ها و تصمیمات اخذ شده گفت: روز گذشته پنل تخصصی مربوط به فناوری اطلاعات برگزار شد.

وی ادامه داد: نخستین پنلی که امروز صبح برگزار شد، پنل مستندسازی، آسیب ها، چالشها و راهکارهای نهاد وکالت بود.

بیشتر بخوانید:

نماینده کانون وکلای کرمانشاه در شورای اجرایی اسکودا افزود: درخصوص پنل حمایت از وکلای در معرض خطر تصمیم بر این شد که کمیسیونی در اسکودا تشکیل شود و آیین نامه ای با رویکرد حمایت از وکلای در معرض خطر (اعم از فعال سیاسی یا در راستای وظایف وکالتی) تدوین شود.

وی با اشاره به پنل سیاست گذاری در آزمون و کارآموزی نیز گفت: دکتر ابراهیم کیانی گزارشی از مباحث کارآموزی و آخرین وضعیت آیین نامه ارائه کرد. در این خصوص صرفا گزارش ارائه شد و هیچ تصمیمی اخذ نشد.

این وکیل دادگستری با اشاره به اینکه آخرین پنل تخصصی در حال برگزاری است، افزود: هم اکنون نیز پنل مربوط به حدود نظارت کانون های وکلای دادگستری نسبت به عملکرد وکلای دادگستری و امور انتظامی در حال برگزاری است. در این راستا به موضوع قواعد و مقررات نظارتی بر اشخاص و موسسات حقوقی نیز پرداخته شده است.

‫۳ دیدگاه ها

  1. اتفاقا بهترین قانون همین تسهیل بود.اینجوری اونایی که واقعا باسواد و اهل و وکالت هستن توی حرفه وکالت باقی می‌مانند اونایی هم که الکی جا اشغال کردن خود به خود اوت میشه.آسیبی هم به کسی نمیزنه .مردم خودشون بلد هستن که پیش کی برن پیش کدوم وکیل نرن. عین جامعه پزشکا و دندان پزشکا هرکی خودش می‌دونه پیش کدوم پزشک بره.هرچقدر هم که زیاد باشند.اونایی که کار بلد و با سواد هستن دارن کار میکنن بقیه هم خود خود اوت میشن.وسلام علیکم و رحمت الله و برکات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا