اخبار کانون ها

رئیس کانون وکلای همدان: به کادر درمان استان مشاوره حقوقی رایگان می‌دهیم

وکلاپرس _ رئیس کانون وکلای استان همدان صبح روز یکشنبه در پی دیدار با جمعی از پرستاران از مشاوره حقوقی رایگان برای کادر درمان در سطح استان سخن گفت.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان همدان، وکیل مهدی غلامی جلال به همراه جمعی از اعضای هیات مدیره این کانون به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)و روز پرستار با مدیر بیمارستان قلب فرشچیان همدان و جمعی از پرستاران این بیمارستان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید:

در این دیدار رئیس کانون وکلای استان همدان گفت: مشاوره حقوقی و معاضدت رایگان برای کادر درمان در سطح استان را انجام می دهیم.

با این وجود مشخص نیست منظور از مشاوره رایگان به کادر درمان صرفا پزشکان بوده است یا پرستاران و سایر کادر درمان نیز در برنامه معاضدتی کانون همدان قرار دارند؟ همچنین برنامه زمانی ارائه مشاوره حقوقی رایگان، تعداد وکلای داوطلب و سایر جزئیات نیز مشخص نشده است؟

دکتر مهدی غلامی جلال با اشاره به اینکه کانون وکلا نهاد صنفی-مردمی است، افزود: وظیفه خود دانستیم که در این روز خاص از کادر درمان که نمادی از خدمت، عشق، صبر و علاقه هستند، تشکر کنیم.

وی ضمن تأکید بر اینکه در سال های اخیر به دلیل شرایط اقتصادی جامعه شاهد مهاجرت گروه زیادی از کادر درمان به خصوص پرستاران هستیم، ادامه داد: امیدواریم مسئولان بیش از پیش قدردان پرستاران و کادر درمان باشند.

در ادامه عضو هیئت مدیره کانون وکلای همدان هم گفت: از طرف و به نمایندگی از وکلای عضو کانون همدان روز پرستار را تبریک میگوییم.

رحیم فریبا افزود: کانون وکلا آمادگی همکاری و‌ مساعدت به کادر درمان در حیطه وظایف مرتبط از قبیل ارائه مشاوره های حقوقی را دارد.

همچنین مدیر بیمارستان قلب فرشچیان هم ضمن ابراز خرسندی از پیشنهاد مساعدت کانون وکلا، گفت: حضور کانون وکلای دادگستری همدان در بیمارستان را ارج می نهیم و حضور شما باعث افتخار است.

بیشتر بخوانید:

علیرضا جمالی با اشاره به اینکه مجموعه بیمارستان فرشچیان علاوه بر امور درمان وظایف آموزشی هم دارد، گفت:در حال آماده کردن شرایط برای پیوند قلب هستیم.

وی تصریح کرد: متخصصانی که آموزش می بینند برای خدمت به سراسر کشور می روند.

مدیر پرستاری بیمارستان فرشچیان قلب هم گفت: به خود می بالیم که امروز میزبان کانون وکلای همدان بودیم. این موضوع بیانگر این است که جامعه پرستاری فراموش نشده و هنوز هم در ذهن دیگران هستیم.

ذبیحیان با اشاره به وجود ۴هزار پرستار در سطح استان همدان، ادامه داد: ایمنی پرستاران به دلیل اینکه خط مستقیم دفاع سلامت هستند در معرض خطر جسمی و روحی است. اما این شغل ارج معنوی بالایی دارد. امیدواریم با بهتر شدن شرایط اقتصادی و سیاسی کشور ما جامعه پرستاران هم بیش از پیش حمایت شویم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا