اخبار کانون ها

آخرین وضعیت تشکیل کانون وکلای سیستان و بلوچستان

وکلاپرس- عضو هیأت نظارت بر اولین انتخابات کانون وکلای دادگستری سیستان و بلوچستان درخصوص آخرین وضعیت تشکیل این کانون گفت: قرار بر این بوده است کانون وکلای مرکز پس از انتخابات ریاست جمهوری درخصوص انتشار اگهی اقدام کند.

به گزارش وکلاپرس، غلامحسین میر، عضو هیأت نظارت بر اولین انتخابات کانون وکلای دادگستری سیستان و بلوچستان درخصوص آخرین وضعیت تشکیل این کانون گفت: قرار بر این بوده است کانون وکلای مرکز پس از انتخابات ریاست جمهوری درخصوص انتشار آگهی فراخوان ثبت نام اقدام کند.

وی در پاسخ به زمان تقریبی انتشار آگهی گفت: هنوز تاریخ دقیقی در این خصوص تعیین نشده است.

میر افزود: در آخرین جلسات هیأت نظارت مشخص شد و قرار شد کانون وکلای مرکز برای انجام آگهی فراخوان ثبت نام اقدام کند.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در تاریخ ۳۰ دی ماه سال گذشته مصوبه را به تصویب رساند که بر اساس آن انجام اقدامات مقتضی جهت استقلال کانون های وکلای سه استان سمنان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان پیگیری و اجرا شود.

در همین راستا در آبان ماه سال گذشته معاون حقوقی قوه قضاییه از موافقت رییس قوه ‌قضاییه با تشکیل ۴ کانون وکلای مستقل در ۴ استان‌‌ خراسان شمالی، هرمزگان، سمنان و سیستان و بلوچستان خبر داد و در اواخر اسفندماه نیز مقامات قضایی استان سیستان و بلوچستان با اعضای هیأت نظارت بر اولین انتخابات کانون وکلای دادگستری این استان و رییس کانون وکلای دادگستری مرکز دیدار کردند.

لازم به ذکر است اعضای هیأت نظارت بر اولین انتخابات کانون وکلای دادگستری سیستان و بلوچستان سمیه سیامنصور، اسماعیل بولاقی، غلامحسین میر، عباسعلی صبوری به عنوان اعضای اصلی و دکتر حسین رونده و علیرضا حیدری به عنوان  اعضای علی البدل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا