اخبار کانون هاویژه

عضو هیأت‌مدیره کانون وکلای مرکز: تهیه واکسن برای وکلا در انتظار مجوز وزارت بهداشت است

وکلاپرس– عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز درخصوص آخرین وضعیت تهیه واکسن برای وکلا گفت: هنوز وزارت بهداشت مجوز واردات واکسن را به شرکت مورد نظر ما نداده است.

 روز گذشته (۲۰ تیرماه ۱۴۰۰)، دکتر جلیل مالکی در نود و چهارهمین جلسه هیأت مدیره کانون وکلای مرکز گزارشی از آخرین اقدامات انجام‌ شده این نهاد درخصوص تهیه واکسن کرونا به اطلاع اعضای هیأت‌ مدیره رساند.

در همین زمینه دکتر داریوش اشرافی، عضو هیات مدیره کانون وکلای مرکز، در پاسخ به آخرین وضعیت تهیه واکسن برای وکلای دادگستری به خبرنگار وکلاپرس گفت: کانون مدت هاست به دنبال تهیه واکسن برای وکلا بوده و موضوع را از طریق معاونت حقوقی و وزارت بهداشت پیگیری می کرده است‌.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: اگرچه وزارت بهداشت به ما قول همکاری داده است، اما متاسفانه هنوز وزارت بهداشت مجوز ورود واکسن را به شرکت مورد نظر ما نداده و در جریان بررسی است. اگر معاونت غذا و دارو مجوز را صادر کند، شرکت مورد نظر واکسن را وارد می کند و کانون نیز مشکلی در تامین اعتبار و پرداخت حواله ارزی نخواهد داشت.

صندوق حمایت وکلا اگر موفق به خرید واکسن شود به نفع وکلای سراسر کشور خواهد بود

این وکیل دادگستری درخصوص اقدام همزمان صندوق حمایت وکلای دادگستری و کانون مرکز برای تهیه واکسن گفت: پیگیری ها به صورت موازی انجام می شود. کمیسیون رفاه کانون وکلای مرکز از پیش تر پیگیر موضوع بوده است.

وکیل اشرافی درپایان راجع به جمعیت هدف خرید واکسن کرونا داد: به هرحال اگر صندوق حمایت بتواند سریع تر انجام دهد به نفع همه وکلا خواهد بود؛ چرا که اولویت کانون مرکز، تهیه واکسن برای وکلای عضو این کانون است.

بیشتر بخوانید: نماینده کانون وکلای مرکز: هزینه خرید واکسن از وکلای دادگستری تأمین می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا