اخبار کانون هاویژه

وکیل « ابراهیم جلالیان » رییس کانون وکلای قم شد

وکلاپرس- وکیل « ابراهیم جلالیان » به عنوان رییس کانون وکلای قم  در هشتمین دوره هیأت مدیره این نهاد انتخاب شد و تا سال آینده عهده دار این سمت خواهد بود.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای قم، روز شنبه مورخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ اولین جلسه هیأت مدیره جدید این نهاد برگزار شد و بر اساس اولین دستور جلسه انتخابات هیأت رییسه کانون وکلای مذکور برگزار و وکیل ابراهیم جلالیان به عنوان رییس کانون وکلای قم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

طبق اطلاعیه منتشر شده از روابط عمومی کانون وکلای قم، وکیل ابراهیم جلالیان بعنوان ریاست هیأت مدیره و وکیل تقی برهانی به عنوان نایب رییس کانون وکلای قم به مدت یکسال مدیریت این نهاد مدنی را بر عهده خواهند داشت.

متن کامل اطلاعیه را که در آن نام بازرس و منشی منتخب هیأت مدیره کانون قم نیز آمده است، در ادامه بخوانید:

در ابتدای این جلسه، هیأت رییسه سنی به ریاست آقای عباس خداپرست و منشی گری خانم زهرا برومند تشکیل گردید و سپس با رای مخفی اعضای هیات مدیره کانون، آقای ابراهیم جلالیان بالاتفاق به عنوان رییس هیات مدیره؛ آقای تقی برهانی به عنوان نایب رییس با اکثریت آرا؛ آقای محمد مهدی ظهیریان بالاتفاق به عنوان بازرس؛ و آقای عباس خداپرست با اکثریت آرا به عنوان منشی برای مدت یکسال انتخاب شدند.

در ادامه هیات رییسه منتخب وارد جلسه گردید و به عنوان اولین مصوبه، جناب وکیل آقای رضا سخایی به عنوان دادستان انتظامی تعیین گردید.

همچنین مصوب گردید، تغییرات هیات مدیره به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری اعلام گردد. ضمنا مقرر شد، جلسات هیات مدیره روزهای دوشنبه هر هفته ساعت ١١ تشکیل گردد.

لازم به ذکر است انتخابات کانون وکلای قم در روز پنجشنبه(۱۴۰۰/۰۳/۲۰) برگزار شد و اشخاص مذکور در بالا این تعداد رأی را از آن خود کردند:

۱- ابراهیم جلالیان ۲۳۸ رای

۲-زهرا برومند ۲۱۱ رای

۳-تقی برهانی ۱۶۱ رای

۴-محمد مهدی ظهیریان ۱۶۱ رای

۵-عباس خداپرست ۱۵۸ رای

همچنین اعضای علی البدل نیز به شرح زیر از سوی رأی دهندگان انتخاب شدند:

۶- سید جعفر برقعی ۱۴۷ رای

۷-روح الله کاظمی ۱۴۰ رای

۸-علی آب بخشایش ۱۳۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا