اخبار آزمون ها

امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون وکالت است/ هنوز کانون وکلای مرکز آگهی اختصاصی خود را منتشر نکرده است

وکلاپرس- مهلت ثبت نام در آزمون وکالت ۱۴۰۲ امروز ۲۲ اردیبهشت در حالی پایان می یابد که هنوز آگهی اختصاصی کانون های وکلای دادگستری منتشر نشده است و تا این لحظه اسکودا و سازمان سنجش درباره تمدید مهلت ثبت نام در آزمون وکالت اطلاعیه‌ای صادر نکرده‌اند.

به گزارش وکلاپرس طبق آگهی آزمون وکالت ۱۴۰۲ که روز ۱۳ اردیبهشت ماه منتشر شد، مهلت ۱۰ روزه ای برای ثبت نام در این آزمون تا ۲۲ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده بود.

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک کنید

از طرفی نیز در حالی که قرار بود در جلسه روز ۱۹ اردیبهشت هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز درباره آگهی اختصاصی کانون مرکز تصمیم گیری شود، تصمیم‌گیری برای آگهی اختصاصی کانون وکلای مرکز درباره شرایط شرکت در آزمون وکالت به هفته آینده موکول شد.

جهت مشاهده و تهیه منابع آزمون وکالت اینجــــــا کلیک کنید

به این ترتیب اگر چه اطلاعیه رسمی از سوی مسئولان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد بنا به رویه سال‌های گذشته و همچنین به علت عدم انتشار آگهی اختصاصی کانون مرکز در مهلت اولیه ثبت‌نام، به احتمال زیاد تمدید مهلت ثبت‌نام صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

در چند روز گذشته فرشید فرحناکیان درباره سقف سنی ۴۰ سال برای شرکت در آزمون وکالت درخصوص داوطلبان حوزه قضایی کانون وکلای مرکز توییتی منتشر کرد که در آن اعلام شده بود: درباره سقف سنی شرکت در آزمون وکالت در آگهی اختصاصی تدقیق خواهد شد.

به گفته دبیر هیأت مدیره کانون مرکز موضوعاتی که قرار است در آگهی اختصاصی این کانون درباره آن تعیین تکلیف شود عبارت است از:

«امکان شرکت وکلای پایه یک دادگستری و کارآموزانی که کارآموزی آنها مشمول قانون تسهیل نبوده

و همچنین تصریح و تعیین مصادیق مدارک رشته های فقه و مبانی حقوق اسلامی قابل پذیرش جهت شرکت در آزمون وکالت ۱۴۰۲»

کتاب قوانین خاص آزمون وکالت هوشیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا