اخبار

وکیل بیرانوند : مدیران پرسپولس عوام‌فریبی می‌کنند / فسخ قرارداد علیرضا قانونی بود

وکلاپرس- مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره فسخ قرارداد این دروازه‌بان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایرنا وکیل علیرضا بیرانوند با انتقاد از مدیریت باشگاه پرسپولیس، گفت: آقایان‌ عوام‌فریبی‌ می‌کنند و فسخ قرارداد بیرانوند کاملا قانونی‌ بود.

اخطار بیرانوند به پرسپولیس برای دریافت مطالباتش

مصطفی سلیمانی گفت: قرارداد بیراوند ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون است که با آپشن‌ها ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود. تا قبل از اخطار اول، پرداختی پرسپولیس ۵۵ درصد یعنی حدود ۱۰ میلیارد بود.بعد از اخطار دوم، دیروز ۷۰۰ میلیون واریز شد و ۷ میلیارد مطالبات باقی‌مانده بیرانوند از پرسپولیس است.

سلیمانی درباره اخطارهای بیرانوند به باشگاه برای دریافت مطالباتش، اظهار کرد: اخطار دوم یعنی بیرانوند نمی‌خواهد فسخ کند اما بعد از یک هفته مطالبات وازیر نشد و این یعنی بی‌احترامی و ریا و همان چیزی است که آقای درویش گفت.

۱۰ روز پس از اخطار دوم فسخ موجه می شود

وی با بیان اینکه ۱۰ روز پس از اخطار دوم و پرداخت نشدن مطالبات، قصور باشگاه را ثابت می‌کند و فسخ موجه می‌شود، تصریح کرد: حق را به باشگاه پرسپولیس می‌دهیم که شکایت کند، قطعا کمیته وضعیت، استیناف و دادگاه عالی ورزش تشخیص می‌دهند که فسخ قانونی بوده است.

بیشتر بخوانید:

سلیمانی درباره جلسه دو روز پیش درویش با بیرانوند که پایان خوشی داشته است، گفت: یکسری صحبت‌هایی شد و قرار شد مطالبات واریز کنند اما این اتفاق نیفتاد و بیرانوند گفت که به من بی‌احترامی شده است. احترام باید عملی باشد و همه چیز حرف نیست.

۵ میلیارد مگر پولی است که باشگاه پرسپولیس به بیرانوند پرداخت نکرد؟

وی افزود: بیرانوند درآمد دیگری غیر از فوتبال ندارد و با پرداخت نشدن مطالبات، امور زندگی مختل می‌شود و او مجبور شد وام بگیرد. اگر اخطار سوم را می‌داد توهین به خودش بود، ۵ میلیارد مگر پولی است که باشگاه پرسپولیس به بیرانوند پرداخت نکرد.

بیشتر بخوانید:

سلیمانی در واکنش به شایعاتی که درباره تقاضای بیرانوند برای افزایش قراردادش برای فصل آینده به گوش می‌رسد، گفت: بیرانوند قرارداد اضافه نمی‌خواهد و به باشگاه گفته است همین طلب من را بدهید. البته گلر ذخیره تیم‌ دیگری بیشتر از بیرانوند می‌گیرد. حرف‌های مانند عشق قلبی و … تاثیر ندارد این حرف‌ها برای دهه ۶۰ است و زندگی خرج دارد.بیرانوند در عمل دوست داشتن پرسپولیس را ثابت کرده و مطرح کردن برخی حرف‌ها عوام‌فریبی است.

مطمئن بودیم که فسخ ما قانونی است

وی با رد مذاکره با استقلال قبل از فسخ قرارداد، اظهار کرد: مطمئن بودیم که فسخ ما قانونی است و دعوایی با کسی نداریم. قبل از فسخ با استقلال مذاکره نکردیم اما بعد از آن تماس‌های زیادی داشتیم و علاوه بر استقلال، دو باشگاه داخلی دیگر هم پیشنهاد دادند که مبلغ آنها از استقلال بیشتر است.

بیشتر بخوانید:

سلیمانی با اشاره به روند مذاکرات استقلال با بیرانوند، گفت: صحبت‌هایی شده و امشب قرار شد با بیرانوند صحبت کنم و خودش مطمئنا بهترین تصمیم را می‌گیرد که آینده فوتبالی او لطمه نبیند.

پیشنهاد رسمی از لیگ ترکیه

وی در پایان درباره پیشنهادات خارجی بیرانوند هم تصریح کرد:بیرانوند از لیگ ترکیه پیشنهاد رسمی دارد و پیشنهاد از عربستان در حد حرف است.

بیشتر بخوانید:

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا