اخبار

پدر و مادر بابک خرمدین دختر و داماد خود را نیز به همین شیوه به قتل رسانده اند

پدر و مادر بابک خرمدین اعتراف کردند که دامادشان را در سال 90 و دخترشان را در سال 97 به شیوه مشابه به قتل رسانده بودند

وکلاپرس ـ رییس پلیس پایتخت درباره قتل خواهر بابک خرمدین و داماد خود گفت: در اعترافات دیشب مادر و پدر بابک خرمدین چند سال گذشته دختر و دامادشان را نیز به قتل رسانده اند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از سیما نیوز، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، درباره پدر بابک خرمدین و مادرش به رادیو گفت: دیشب در ادامه بازجویی ها درباره پرونده قتل بابک خرمدین ، پدر و مادر مقتول که جزو متهمان این پرونده هستند همچنین اعترافات کردند داماد و دخترشان را نیز چند سال گذشته به قتل رسانده اند.

بیشتر بخوانید: بابک خرمدین و مجازات قتل و معاونت در قتل فرزند

وی یادآور شد: آنان ادعا می کردند داماد و دخترشان در خارج از کشور زندگی می کنند در صورتی که آنان را در داخل کشور به قتل رسانده اند.

در همین زمینه قاضی محمد شهریاری اعلام کرد: در این پرونده براساس اعترافات متهمان سال ۹۰ داماد خانواده به قتل رسیده است.

وی گفت: این پدر و مادر در سال ۹۷ نیز دختر خودشان را به قتل رسانده اند که در اعترافات خود درباره انگیزه این قتل‌ها اعلام کرده اند دختر و دامادشان اعتیاد به مواد مخدر داشته اند و همچنین درگیر انحرافات اخلاقی بودند.

قاضی شهریان همچنین تصریح کرد: براساس نظریه روانپزشک درباره بررسی شرایط روحی و روانی این پدر و مادر تا این لحظه هر دو، تا حدودی سالم تشخیص داده شده اند و اعتیاد به مواد مخدر و اختلال روانی در آن‌ها محرز نشده است.

سرپرست دادسرای جرایم جنایی تاکید کرد: تحقیقات پرونده ادامه دارد و جزئیات بیشتر به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا