اخبار

محمدعلی نجفی از زندان آزاد شد

وکلاپرس- محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران پس از پرداخت دیه ۱۰ میلیاردی جهت کسب رضایت اولیای دم میترا استاد و عفو اخیر رهبری از زندان آزاد شد.

به گزارش وکلاپرس، نجفی شهردار سابق تهران که در سوابق وی ریاست بر وزارت آموزش و پرورش نیز ثبت شده است، در ۷ خرداد ۱۳۹۸، با مراجعه به پلیس آگاهی تهران، به قتل همسر دومش، میترا استاد، به ضرب گلوله اعتراف کرد و سپس محاکمه و در دادگاه به قصاص نفس محکوم گردید، ولی در تاریخ ۲۳ مرداد از سوی اولیا دم با پر داخت مبلغغ ۱۰ میلیارد تومان بخشیده شد و از قصاص رهایی یافت.

اما این متهم به لحاظ جنبه عمومی جرم به شش سال و نیم حبس محکوم شد که سرانجام در اواخر سال ۱۴۰۱ با عفو رهبری از زندان برای همیشه آزاد شد و پرونده او در شعبه سوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران بسته شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: رکنا

‫۵ دیدگاه ها

    1. اونم ایشالله همین شب و روزای عزیز برمیگرده سر خونه زندگیش… البته اگه دیگه چیزی از زندگیش مونده باشه. ولی مهم اینه که برمیگرده

  1. بله انقدر فشار آوردن بر اولیا دم تا راضی به دیه شوند، همین جریان چقدر موجب خشونت بیشتر علیه زنان شد،واقعا متاسفم، در سطوح شهردار سابق که این جنایات به راحتی رخ بدهد، چه امیدی به احیای حقوق زنان وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا