برندگان جوایز اتحادیه بین المللی وکلا (IBA) در سال ۲۰۲۴

وکلاپرس- هفتاد و ششمین کنفرانس سالانه اتحادیه بین‌المللی وکلا (IBA) که هفته گذشته در مکزیکوسیتی برگزار شد با اهدای جوایز به وکلای برجسته خاتمه یافت.

به گزارش وکلاپرس، هفتاد و ششمین کنفرانس سالانه اتحادیه بین‌المللی وکلا (IBA) هفته گذشته در پاریس به مدت ۵ روز (۲۹ اکتبر-۳ نوامبر) برگزار شد.

هر ساله اتحادیه بین المللی وکلای دادگستری (IBA) با اسپانسری مالی LexisNexis جوایزی را در حوزه حقوق بشر و کار حرفه ای و همچنین به رسمیت شناختن وکلای جوان اهدا می کند.

در سال ۲۰۲۴ نیز سه وکیل جوایز وکیل جوان برجسته، وکیل حرفه ای و وکیل حقوق بشر را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید:

بر اساس تصاویر منتشر شده از مراسم اختتامیه این همایش، سام ساسان شعاع منش (Sam Sasan Shoamanesh) از هلند برنده جایزه وکیل حقوق بشر، وینیتا ام جی (Vineetha MG) از هند برنده جایزه وکیل حرفه ای و مشعل عامر (Mashal Aamir) از پاکستان برنده جایزه وکیل جوان برجسته شده اند.

سام ساسان شعاع منش برنده جایزه وکیل حقوق بشر

سام ساسان شعاع منش، وکیل دادگاه کیفری بین‌المللی هلند، جایزه وکیل حقوق بشر IBA را به‌خاطر کمک در پیشبرد و حمایت از حقوق بشر در سراسر جهان دریافت کرد. او به خاطر تلاش خستگی ناپذیر برای رسیدگی به برخی از مهم‌ترین مسائل حقوق بشر در زمان ما، مانند حمایت از جوامع به حاشیه رانده شده، مبارزه با تبعیض و ترویج عدالت بین المللی مورد تقدیر قرار گرفت.

وجیها احمد و شرلی پوگت، روسای مشترک کمیته حقوق بشر حقوق بشر IBA این جایزه را اهدا کردند.

 

وینیتا ام جی برنده جایزه وکیل حرفه ای

وینیتا ام جی از هند جایزه وکیل حرفه ای را برای دو دهه تعهد خود به کار حرفه ای و تأثیر آن در کشورش دریافت کرد.  ام جی با چندین سازمان غیردولتی در هند برای حمایت از مسائلی مانند برابری جنسیتی و تامین مالی خرد و کمک به پایان دادن به ازدواج کودکان همکاری کرده است.

روسای مشترک کمیته IBA Pro Bono، فلاویا رجینا د سوزا اولیویرا و پائولا سمپر این جایزه را اهدا کردند.

مشعل عامر برنده جایزه وکیل جوان برجسته

مشعل عامر از پاکستان جایزه وکیل جوان برجسته IBA را برای کارش در زمینه موضوعات حساس از جمله زنان و کودکان زندانی در پاکستان، شاهدان آسیب پذیر، حقوق زنان، حقوق افراد تراجنسیتی، حقوق بشر در کره شمالی و قربانیان جنایات و آسیب های ناشی از استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین دریافت کرد.

آدریانا کاسترو و برونو ماگی، روسای مشترک کمیته وکلای جوان IBA این جایزه را اهدا کردند.

تصویر روزنامه خبری اتحادیه بین المللی وکلا از برندگان کنفرانس سالانه IBA 2024

خروج از نسخه موبایل