اخبار قوه قضاییه

پیام رئیس قوه قضائیه در خصوص بمباران بیمارستان المعمدانی غزه

وکلاپرس- حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضایی در پیامی،  بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد‌‌.

به گزارش وکلاپرس به نقل از میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی، بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را جنایت سفاکانه رژیم صهیونیستی توصیف کرده و ضمن محکومیت این اقدام،  عنوان داشته است: نمامی حقوقدانان و مجامع بین‌المللی، از سکوت و انفعال احتراز ورزند.

بیشتر بخوانید:

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پس از سکوت و انفعال روزهای گذشته مجامع به اصطلاح حقوق بشری در برابر جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، شب گذشته شاهد بودیم که این رژیم منحوس در آستانه ورود رئیس جمهور امریکا به سرزمین های اشغالی در جنایتی فجیع، بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و صدها نفر از جمله کادر درمان، کودکان و زنان بی‌پناه را به شهادت رساند.

جنایت هولناک شب گذشته که دل‌های تمام آزادی‌خواهان جهان از جمله مردم نقاط مختلف ایران اسلامی را داغ‌دار کرد، اتمام حجتی بود بر تمام کسانی که به نوعی می‌خواستند بر جنایات این رژیم جعلی سرپوش بگذراند؛ ضمن آنکه اکنون به غیر از سردمداران این رژیم منحوس، مقامات آمریکایی نیز باید در مجامع حقوق بشری پاسخگو باشند.

یقینا این اقدام وحشیانه و وقیحانه صهیونیست‌ها، خشم مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و آنان را به پایان خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند.

با عنایت به حجم و گستره وسیع سبوعیت صهیونیست‌های انسان‌نما که جلوه‌ای از آن، شب گذشته در جنایت بیمارستان المعمدانی غزه رخ داد، ضروری است تمامی حقوقدانان و مجامع بین‌المللی، از سکوت و انفعال احتراز ورزند و برای محکومیت صهیونیست‌های غاصب و جانی و حامیان رذل و ریاکار غربی آنها، با تمام قوا به میدان آیند و اقدامات مجدانه و مقتضی را ترتیب دهند تا در صفحات تاریخ ننگ سکوت در برابر کودک‌کشی آشکار رژیم موقت صهیونیستی بر پیشانی‌شان نقش نبندد.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

منبع: میزان

یک دیدگاه

  1. هرگونه سبوعیت محکوم است . چه کودک کشی باشد و بمباران بیمارستان . چه دخترکشی باشد و اعدام بیگناهان .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا