اخبار آزمون هاویژه

تسنیم مدعی شد: تعیین سرنوشت آزمون وکالت ۱۴۰۰ در جلسه امروز اسکودا و قوه قضاییه

وکلاپرس- خبرگزاری تسنیم مدعی برگزاری جلسه ای بین قوه قضائیه و اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران به منظور تعیین سرنوشت آزمون وکالت ۱۴۰۰ شد.

به گزارش وکلاپرس خبرگزاری تسنیم در خبری که دارای جزییات اندکی است، مدعی شد: قرار است امروز جلسه‌ای در قوه قضائیه با حضور رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری برگزار و در آن درباره آزمون وکالت ۱۴۰۰ تصمیم‌گیری شود.

مشخص نیست قرار است دکتر جعفر کوشا با کدام یک از مدیران دستگاه قضا دیدار کند و همچنین معلوم نیست آیا هیأتی از مدیران نهاد وکالت امروز با مسئولین قوه قضاییه دیدار خواهند داشت و یا صرفا رییس اسکودا؟

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است تاکید معاونت حقوقی قوه قضاییه بر  اجرای آیین‌نامه جدید لایحه استقلال(مصوب تیرماه ۱۴۰۰) در برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ و غیر قابل اجرایی دانستن این آیین نامه از سمت کانون های وکلا، موجب بلاتکلیفی داوطلبان آزمون وکالت ۱۴۰۰ شده است.

خبرگزاری تسنیم در این باره نوشت:

امروز یک جلسه مهم در قوه قضائیه برای تعیین سرنوشت آزمون وکالت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. قرار است امروز جلسه‌ای در قوه قضائیه با حضور رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری برگزار و در آن درباره آزمون وکالت ۱۴۰۰ تصمیم‌گیری خواهد شد و جعفر کوشا، رئیس اسکودا روز یکشنبه تصمیم نهایی در خصوص آزمون وکالت امسال را اعلام خواهد کرد.

پیش از این نیز وکیل محمدرضا کامیار در گزارش صوتی خود از یکصد و چهل و دومین جلسه هیأت مدیره کانون وکلای مرکز، با اشاره به اختلاف نظر کانون های وکلا و قوه قضاییه در خصوص اجرای آیین نامه ۱۴۰۰، شیوع کرونا و شروع ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ در ۲۰ اسفند تقریبا ناممکن است و به نظر می‌رسد زودتر از خرداد سال بعد نتوانیم آزمون وکالت را برگزار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا