اخبار

توضیحات وکیل مدافع توماج صالحی در خصوص خبر تسنیم؛ چنین خبری کذب محض است، پرونده توماج هنوز به مرحله انشا رای هم نرسیده است

وکلاپرس- رزا اعتماد انصاری یکی از وکلای توماج صالحی خواننده رپ اصفهانی خبر «تقلیل حکم توماج صالحی از اعدام به حبس» را کذب محض خواند و گفت: پرونده هنوز مختومه نشده که به مرحله انشای رای برسد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از شرق صبح امروز، چهارشنبه، ۱۴ تیر، خبرگزاری تسنیم در خبری با اتکا به شنیده‌های خبرنگارش، مدعی شد که حکم توماج صالحی، خواننده رپ که در جریان اعتراضات ایران بازداشت شده بود، به علت همکاری‌های او با نهادهای امنیتی، از اعدام به حبس تقلیل پیدا کرده است.

 رزا اعتماد انصاری، وکیل توماج صالحی در واکنش به ادعای خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: «حدود یک ساعت پیش و پس از خبر خبرگزاری تسنیم، برای پیگیری موضوع، به شعبه یک دادسرای انقلاب شهرستان اصفهان رفتم، چنین خبری کذب محض است و پرونده موکلم هنوز به مرحله انشا رای هم نرسیده است.»

ادعای تسنیم در خصوص حکم توماج صالحی
ادعای تسنیم

 پرونده توماج صالحی هنوز در جریان است

او ادامه داد: «روی سامانه ثنا هم که پرونده را بررسی می‌کنیم، درباره وضعیت پرونده نوشته شده که این پرونده در جریان است. به این معنا که این پرونده هنوز مختومه نشده که وارد مرحله انشا رای شده باشیم و بررسی‌ها تمام شده باشد.»

این وکیل دادگستری درباره زمان احتمالی اتخاذ تصمیم توسط دادگاه و ابلاغ رای پرونده توماج صالحی، بیان کرد: «زمان مشخصی را نمی‌توان اعلام کرد اما از زمان آخرین جلسه رسیدگی تا اتخاذ تصمیم و ابلاغ رای، چیزی حدود ۱۰ روز طول می‌کشد بنابراین برای هفته آینده، منتظر تصمیم‌گیری دادگاه و ابلاغ رای پرونده توماج صالحی هستیم.»

بیشتر بخوانید:

خبر گذاری تسنیم اخلاق حرفه‌ای رسانه را رعایت نکرده است

اعتماد انصاری در پاسخ به این سوال که در شعبه رسیدگی کننده به پرونده، به این پرسش پاسخی دادند که خبرگزاری تسنیم از مدام منبع این خبر را پیگیری کرده یا خیر، گفت: «خیر، چیزی نگفتند. ببینید روز یکشنبه آخرین جلسه رسیدگی به پرونده وی برگزار شده و انشا و ابلاغ رای، بین یک هفته تا ۱۰ روز زمان می‌برد. خبر منتشر شده از سوی خبرگزاری تسنیم، برای من هم عجیب بود چراکه هنوز به مرحله انشا رای هم نرسیده‌ایم.»

او در خاتمه با بیان اینکه «ما منتظر تصمیم دادگاه و ابلاغ رای هستیم»، تصریح کرد: «خبرگزاری تسنیم با خبری که منتشر کرده، اخلاق حرفه‌ای رسانه را رعایت نکرده است. فقط امیدوارم که قصه توماج ختم به خیر شود. شخصا هم به نتیجه رای صادره از سوی دادگاه، امیدوارم.»

منبع: شرق

یک دیدگاه

  1. ای بابا . چرا اینا اینجوری میکنن ؟ این چه خبرگزاریه آخه ؟ فکر کنم میخوان عکس العمل مردم رو تست کنن . خوشحال بودم . دوباره استرس گرفتم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا