اخبار مجلس شورای اسلامیویژه

علی اکبر بسطامی نماینده مجلس از حضور در هیأت تحقیق و تفحص از کانون‌های وکلای دادگستری انصراف داد

وکلاپرس– علی اکبر بسطامی نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به هیأت رئیسه مجلس، از عضویت و حضور در هیأت تحقیق و تفحص از کانون‌های وکلای دادگستری و اسکودا انصراف داد.

به گزارش وکلاپرس علی اکبر بسطامی در این نامه اعلام کرده است در پی دیدار با جمعی از اعضای محترم کانون وکلای دادگستری، مرکز وکلای قوه قضائیه و … و استماع مطالب آن ها، از عضویت و حضور در هیأت تحقیق و تفحص از کانون‌های وکلای دادگستری و اسکودا انصراف داده است.

بیشتر بخوانید:

متن نامه به شرح زیر است:

هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراما با توجه به دیدار اخیر اینجانب با جمعی از اعضای محترم کانون وکلای دادگستری، مرکز وکلای قوه قضائیه، کانون کارشناسان رسمی دادگستری، کانون سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی و دیگر اعزه محترم حاضر در جلسه و استماع مطالب و فرمایشات آنان ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزان به جهت اقناع از سر جمع مطالب مطروحه، لذا سزاوار می دانم از عضویت در هیئت تحقیق و تفحص از وکلای محترم دادگستری انصراف خود را اعلام و برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری داشته باشم.

علی اکبر بسطامی

نماینده مردم شریف ایلام

‫۸ دیدگاه ها

  1. در جستجوی خود برای یافتن رشته تحصیلی مقطع کارشناسی وی ناکام گشتم. در سایت مرکز پژوهشهای مجلس و سایر منابع، تنها به ذکر مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بسنده شده و مشخص نیست وی در کدام زیر شاخه مدیریت تحصیل کرده است!

      1. بی سواد چه ربطی به رشته داره .
        مگه به رئیس پلیس راهداری سابق که پروانه دادن تحصیلات حقوقی داشت؟

      2. خانم یا آقای ناشناس ….
        مادۀ (۸) اصلاحی ۱۳۷۳ لایحه قانونی استقلال کانون وکلا :
        به اشخاص زیر پروانه وکالت درجه اول از طرف کانون وکلاء داده می‌شود:
        بند (ج) – نمایندگان مجلس شورای اسلامی با گذراندن یک دوره کامل نمایندگی که دارای لیسانس قضائی یا گواهی پایان تحصیلات سطوح عالیه از حوزه‌علمیه قم و پنج سال سابقه کار قضائی در محاکم باشند.
        بند (د) – کلیه کسانی‌ که دارای لیسانس حقوق قضائی یا گواهی پایان تحصیلات سطوح عالیه از حوزه علمیه قم با حداقل ۵ سال سابقه کار متوالی یا ۱۰ سال ‌متناوب در سمتهای حقوقی در دستگاههای دولتی و وابسته به دولت و نهادها و نیروهای مسلح باشند و بعد از اجرای این قانون با داشتن سی سال‌ سابقه خدمت بازنشسته شوند بدون رعایت شرط سن با انجام نصف مدت مقرر کارآموزی.

        1. با وجود قانون تسهیل دیگه نیازی به این جور معافیت‌ها نیست چون ۶ تا پاسخ صحیح در هر درس شما رو قبول می‌کنه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا