اخبار قوه قضاییه

بازگشت جسد غلامرضا منصوری ؟!

وکلاپرس ـ برخی از پایگاه های خبری از بازگشت جسد غلامرضا منصوری ،قاضی متهم به فساد، از کشور رومانی به کشور خبر می دهند.

به گزارش وکلاپرس، سایت نورنیوز که پایگاه خبری نزدیک به شورای عالی امنیت ملی محسوب می شود، در خبری از بازگرداندن جسد غلامرضا منصوری در شامگاه روز گذشته خبر داده است.

در سایت مذکور آمده است:‌ برخی اخبار دریافت شده از انتقال جسد غلامرضا منصوری قاضی پیشین دستگاه قضایی از رومانی به کشور طی شب گذشته حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: مرگ منصوری در بخارست

بر اساس این گزارش پلیس رومانی گرچه همراه جسد منصوری ۲۹ صفحه گزارش شرح ماجرا ارسال کرده اما همچنان از تحویل تصاویر مربوط به دوربین‌های مداربسته هتل محل اقامت مقتول امتناع می‌کند؛ امری که موجب تقویت شبهات طرح شده پیرامون این پرونده شده است.

در همین زمینه برادر غلامرضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سؤال که آیا جسد برادرش به کشور بازگشته یا خیر بیان کرد: تاکنون چیزی به ما اعلام نکرده اند. پلیس بین‌الملل چند روز پیش تماسی با ما داشتند و قرار شد جلسه‌ای داشته باشیم تا همراه گروهی که از طرف پلیس بین‌الملل برای بررسی موضوع به رومانی می‌رود، ما نیز برویم اما تاکنون هیچ خبری نداریم.

گفتنی است غلامرضا منصوری یکی از متهمین پرونده فساد موسوم به پرونده اکبر طبری بود که در زمانی که برای معالجه در رومانی به سر می‌برد، در حادثه‌ای کاملا مشکوک کشته شد.

این قاضی سابق فراری به اتهام دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه از سوی قوه قضاییه تحت تعقیب بود. وی پس از برگزاری جلسه نخست محاکمه اکبر طبری متهم اصلی پرونده، و به میان آمدن نامش به عنوان یکی از متهمان فراری این پرونده، با انتشار ویدئویی اعلام کرد برای درمان بیماری خود در خارج از کشور به سر می برد و در اولین فرصت به کشور باز خواهد گشت.

 پس از آنکه غلامرضا منصوری توسط پلیس محلی در رومانی بازداشت و به مراجع قضایی رومانی معرفی شد، قاضی دادگاه تصمیم گرفت این متهم تا تاریخ ۲۰ تیر ماه تحت شرایط خاصی آزاد باشد که در انتها منجر به مرگ مشکوک وی شد.

منبع: نورنیوز

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی درباره پرونده غلامرضا منصوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا