اخبار اسکودا

معاضدت قضایی رایگان برای خبرنگاران و روزنامه نگاران تهرانی از سوی وکلای دادگستری

براساس تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان اسکودا و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران صورت خواهد پذیرفت

وکلاپرس- براساس تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، خبرنگاران و روزنامه نگاران از خدمات رایگان معاضدت قضایی برخوردار خواهند شد.

به گزارش وکلاپرس، روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا)، در اطلاعیه ای از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان اسکودا و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران در چهارشنبه پیش رو خبر داد.

بر اساس این تفاهم نامه خبرنگاران از خدمات رایگان معاضدت قضایی برخوردار خواهند شد. همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان در حوزه‌های «حقوق و رسانه» و نیز «روابط عمومی و ارتباطات» نیز در این تفاهم نامه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

در اطلاعیه  اسکودا آمده است:

از آنجایی که دو حرفه وکالت و روزنامه‌نگاری در بسط و گسترش آگاهی‌های عمومی و ارتقای حقوق اساسی ملت نقش بسزایی ایفا می‌کنند و همچنین در چارچوب همکاری‌های حرفه‌ای، ترویجی، آموزشی و فرهنگی متقابل میان نهاد‌های صنفی، تفاهم‌نامه همکاری میان اسکودا و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران منعقد خواهد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه تمامی خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی که به سبب فعالیت‌های حرفه‌ای خود دچار مشکلات حقوقی و قضایی می‌شوند می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران از خدمات رایگان معاضدت قضایی اسکودا برخوردار شوند.

برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان در حوزه‌های «حقوق و رسانه» و نیز «روابط عمومی و ارتباطات» از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشترک است.

این تفاهم‌نامه روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه جاری در مراسمی با حضور روسای اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران و جمعی از پیشکسوتان عرصه رسانه به امضا می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا